Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Saken er den! Blitt kjent med en fyr gjennom sukker, vi har snakket sammen i flere uker og neste uke skal vi altså treffes, begge gleder oss mye. Det jeg er litt redd for, (klar over at dette er skikkelig fjortiss) er at han skal synes jeg er dum iforhold til han. Han er veldig høyt utdannet, mens jeg har en bachelorgrad. Vet dette er skikkelig teit, men er det noen andre som har følt dette før?? Jeg skjønner ikke engang hva han jobber med, han flirer av dette og sier han skal forklare meg dette en gang Men er det ikke slik at man gjerne vil ha ei dame i samme liga, med tanke på IQ. ??
Strenge Frk.Gerd Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Ok, jeg forstår det slik at jeg er kanskje litt rar.. Men hvorfor henge seg opp i slikt? Bare møt han og se hva som skjer? Om dere har god kjemi og slikt, så tror jeg ikke sånnt spiller så stor rolle.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 IQ har ingenting med utdannelse å gjøre.
Pjukset Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 IQ har ingenting med utdannelse å gjøre. Nettopp! Isåfall ville det stått dårlig til med meg som ikke har noen utdannelse Det er også så mange måter å være intelligent på, noen er boklærde, andre er livslære. Klisjeè "vær deg selv" er det aller beste. Gå på date og ha det gøy!
Gjest Micka Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Saken er den! Blitt kjent med en fyr gjennom sukker, vi har snakket sammen i flere uker og neste uke skal vi altså treffes, begge gleder oss mye. Det jeg er litt redd for, (klar over at dette er skikkelig fjortiss) er at han skal synes jeg er dum iforhold til han. Han er veldig høyt utdannet, mens jeg har en bachelorgrad. Vet dette er skikkelig teit, men er det noen andre som har følt dette før?? Jeg skjønner ikke engang hva han jobber med, han flirer av dette og sier han skal forklare meg dette en gang Men er det ikke slik at man gjerne vil ha ei dame i samme liga, med tanke på IQ. ?? Han synes du er usedvanlig sjarmerende! Hilsen synsk.
MissStiles Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Aldri brydd meg om den jeg skal på date med har utdannelse eller ikke. Så ikke tenk på det!! Bare kos deg på date!!
Steinar40 Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Saken er den! Blitt kjent med en fyr gjennom sukker, vi har snakket sammen i flere uker og neste uke skal vi altså treffes, begge gleder oss mye. Det jeg er litt redd for, (klar over at dette er skikkelig fjortiss) er at han skal synes jeg er dum iforhold til han. Han er veldig høyt utdannet, mens jeg har en bachelorgrad. Vet dette er skikkelig teit, men er det noen andre som har følt dette før?? Jeg skjønner ikke engang hva han jobber med, han flirer av dette og sier han skal forklare meg dette en gang Men er det ikke slik at man gjerne vil ha ei dame i samme liga, med tanke på IQ. ?? De fleste mannfolk foretrekker nok å ha høyere utdannelse (status) enn dama. Gir vel litt bedre selvtillit.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 De fleste menn er mest opptatt av om kvinner er sjarmerende og søte og morsomme å være sammen med! Også menn med veldig høy iq og utdannelse. Fokusér på dine gode sider
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #10 Skrevet 9. juni 2010 TS her Takk for svar alle sammen! Var vist helt idiotisk av meg å tenke på dette altså, bra jeg har dere som kan fortelle meg dette Gleder meg utrolig masse til å møte han nå! *Sommerfugler i magen*
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #11 Skrevet 9. juni 2010 Det jeg er litt redd for, (klar over at dette er skikkelig fjortiss) er at han skal synes jeg er dum iforhold til han. Er du dum da? Med en bachelorgrad kan du ikke være helt neandertal. Jeg er høyt utdannet, men jeg kan synes kvinner med lite eller ingen høyer utdannelse er interessante å snakke med så lenge det er mulig å snakke om filosofiske spørsmål, litt abstrakte ting som f. eks. tenkte moralske dilemmaer, populærvitenskap osv. Jeg forventer ikke at alle skal forstå eller interessere seg for mine fagområder, det ville være for mye for langt, men en kvinne blir uinteressant hvis hun anser ukeblader for å være høyverdig litteratur og tar horoskop dypt seriøst. Desto mer du tenker på dette, desto mer vil du spenne deg på daten. Jeg vet det ikke er lett, men prøv å tenke på at dette tross alt ikke er eksamen, det skal helst være gøy.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #12 Skrevet 9. juni 2010 Er du dum da? Med en bachelorgrad kan du ikke være helt neandertal. Jeg er høyt utdannet, men jeg kan synes kvinner med lite eller ingen høyer utdannelse er interessante å snakke med så lenge det er mulig å snakke om filosofiske spørsmål, litt abstrakte ting som f. eks. tenkte moralske dilemmaer, populærvitenskap osv. Jeg forventer ikke at alle skal forstå eller interessere seg for mine fagområder, det ville være for mye for langt, men en kvinne blir uinteressant hvis hun anser ukeblader for å være høyverdig litteratur og tar horoskop dypt seriøst. Desto mer du tenker på dette, desto mer vil du spenne deg på daten. Jeg vet det ikke er lett, men prøv å tenke på at dette tross alt ikke er eksamen, det skal helst være gøy. Vil du gifte deg med meg?
Wiggins Skrevet 10. juni 2010 #13 Skrevet 10. juni 2010 Vil du gifte deg med meg? Jeg er altså forfatteren av "Er du dum"-innlegget. Ja jeg kan godt gifte meg med deg, passer det en gang i neste uke?
Gjest Micka Skrevet 10. juni 2010 #14 Skrevet 10. juni 2010 Og jeg var den som fridde. Jo, skal vi si halv fem?
Gjest brutal_mann Skrevet 11. juni 2010 #15 Skrevet 11. juni 2010 Dere er dumme begge to... Dere glemte å avtale dato...
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #16 Skrevet 11. juni 2010 Dere er dumme begge to... Dere glemte å avtale dato...
ilcrappo Skrevet 11. juni 2010 #17 Skrevet 11. juni 2010 Saken er den! Blitt kjent med en fyr gjennom sukker, vi har snakket sammen i flere uker og neste uke skal vi altså treffes, begge gleder oss mye. Det jeg er litt redd for, (klar over at dette er skikkelig fjortiss) er at han skal synes jeg er dum iforhold til han. Han er veldig høyt utdannet, mens jeg har en bachelorgrad. Vet dette er skikkelig teit, men er det noen andre som har følt dette før?? Jeg skjønner ikke engang hva han jobber med, han flirer av dette og sier han skal forklare meg dette en gang Men er det ikke slik at man gjerne vil ha ei dame i samme liga, med tanke på IQ. ?? Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Jeg tror heller at problemet ofte er det motsatte - at jenter med lavere utdannelse bevisst styrer unna menn med høy utdannelse. Det er mulig at det skyldes at de tenker slik som du gjør her.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #18 Skrevet 12. juni 2010 Dere er dumme begge to... Dere glemte å avtale dato... Snakk for deg selv. Du kan ikke være helt på nett når du ikke tok den, engang. OG til evt. moderering. Det må være lov å svare for seg når folk kaller andre dummme
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #19 Skrevet 12. juni 2010 De fleste mannfolk foretrekker nok å ha høyere utdannelse (status) enn dama. Gir vel litt bedre selvtillit. Det gjelder vel strengt tatt de som sliter med lav selvtillit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå