Livets datter Skrevet 23. september 2003 #1 Skrevet 23. september 2003 Jeg snakker selvsagt om den nye filmen til Thomas Giertsen. Mulig den er bra, men tror ikke jeg orker å se den. Kan ikke fordra hovedrolle-innehaveren!!!
Gjest Ellisiv Skrevet 23. september 2003 #2 Skrevet 23. september 2003 Kan ikke fordra hovedrolle-innehaveren!!! Hvorfor ikke? Har han gjort deg noe?
Livets datter Skrevet 23. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2003 Nei, ingenting bortsett fra at hans person og humor ikke treffer meg i det hele tatt. Jeg synes rett og slett han er patetisk.
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #4 Skrevet 23. september 2003 jeg heller liker ikke TG.. blir bare litt dårlig i magen når jeg ser han.. tenker på alle de traaagiske stuntene hans frå TV.. æsj og blæh!
Tusenfryd Skrevet 23. september 2003 #5 Skrevet 23. september 2003 Er det ikke da fantastisk å tenke på at da slipper du faktisk å se den filmen...?
Livets datter Skrevet 23. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2003 Er det ikke da fantastisk å tenke på at da slipper du faktisk å se den filmen...? Jo! Frihet til å velge er en bra ting! blir bare litt dårlig i magen når jeg ser han..
Gjest Cruella Skrevet 23. september 2003 #7 Skrevet 23. september 2003 Jeg synes mange av stuntene hans var morsomme, men i en periode var det litt for mye Thomas Giertsen. Skal få med meg filmen og møter med åpent sinn. Hadde imidlertid mer sansen for Sen Kveld med Antonsen og Golden, savner Metropol. :cry:
orakel Skrevet 23. september 2003 #9 Skrevet 23. september 2003 Vil bare minne om at persondebatter IKKE er tillatt. Dere kan diskutere entertaineren/skuespilleren Thomas Gjertsen men IKKE privatpersonen. Orakel - moderator
natasha Skrevet 24. september 2003 #10 Skrevet 24. september 2003 Jeg skal også se filmen! Synes det begynner å komme mye bra på norsk, fin motvekt mot all amerikansk action.
Arwen Skrevet 24. september 2003 #11 Skrevet 24. september 2003 Jeg har tenkt å se den, selv om jeg ikke har helt sansen for Thomas G jeg heller.. Tror det må komme av overeksponeringen av han for noen år siden...
Rapitap Skrevet 24. september 2003 #12 Skrevet 24. september 2003 Vil bare minne om at persondebatter IKKE er tillatt. Dere kan diskutere entertaineren/skuespilleren Thomas Gjertsen men IKKE privatpersonen. Orakel - moderator Dette forutsetter jo at man har noe på han .... på privaten.... *rister oppgitt på hodet* Prøver: Privat synes jeg T G har dårlig ånde...! Men som skuespiller synes jeg han har dårlig enda dårligere ånde! :klø:
Gjest Embla s Skrevet 24. september 2003 #13 Skrevet 24. september 2003 Syns han har blitt mer spiselig med tiden jeg. Og mange av de "hjemme hos" reportasjene hans var jo utrolig festlige (eks der han lå i badekaret hjemme hos den familien og ba om å få saft )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå