Gå til innhold

~ "Kvinnen i mitt liv" ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakker selvsagt om den nye filmen til Thomas Giertsen. Mulig den er bra, men tror ikke jeg orker å se den. Kan ikke fordra hovedrolle-innehaveren!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan ikke fordra hovedrolle-innehaveren!!!

Hvorfor ikke? Har han gjort deg noe?

Skrevet

Nei, ingenting bortsett fra at hans person og humor ikke treffer meg i det hele tatt. Jeg synes rett og slett han er patetisk.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg heller liker ikke TG.. blir bare litt dårlig i magen når jeg ser han.. tenker på alle de traaagiske stuntene hans frå TV.. æsj og blæh!

Skrevet

Er det ikke da fantastisk å tenke på at da slipper du faktisk å se den filmen...?

Skrevet
Er det ikke da fantastisk å tenke på at da slipper du faktisk å se den filmen...?

Jo! Frihet til å velge er en bra ting!

blir bare litt dårlig i magen når jeg ser han..

:enig:

Skrevet

Jeg synes mange av stuntene hans var morsomme, men i en periode var det litt for mye Thomas Giertsen.

Skal få med meg filmen og møter med åpent sinn.

:lol:

Hadde imidlertid mer sansen for Sen Kveld med Antonsen og Golden, savner Metropol.

:cry:

Skrevet

Vil bare minne om at persondebatter IKKE er tillatt. Dere kan diskutere entertaineren/skuespilleren Thomas Gjertsen men IKKE privatpersonen.

Orakel - moderator

Skrevet

Jeg skal også se filmen!

Synes det begynner å komme mye bra på norsk, fin motvekt mot all amerikansk action.

Skrevet

Jeg har tenkt å se den, selv om jeg ikke har helt sansen for Thomas G jeg heller.. Tror det må komme av overeksponeringen av han for noen år siden...

Skrevet
Vil bare minne om at persondebatter IKKE er tillatt. Dere kan diskutere entertaineren/skuespilleren Thomas Gjertsen men IKKE privatpersonen.

Orakel - moderator

Dette forutsetter jo at man har noe på han .... på privaten....

*rister oppgitt på hodet*

Prøver:

Privat synes jeg T G har dårlig ånde...!

Men som skuespiller synes jeg han har dårlig enda dårligere ånde!

:klø:

Skrevet

Syns han har blitt mer spiselig med tiden jeg. Og mange av de "hjemme hos" reportasjene hans var jo utrolig festlige (eks der han lå i badekaret hjemme hos den familien og ba om å få saft :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...