superior Skrevet 9. juni 2010 #1 Del Skrevet 9. juni 2010 Skal flytte, og trenger pappesker/andre esker til å flytte noen ting i. Har spurt på alle matbutikkene rundt her, men de presser sammen pappen umiddelbart de, så de hadde ingen skeser. Finnes det andre steder jeg kan spørre? Evt steder jeg kan kjøpe noen enkle esker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
postit Skrevet 9. juni 2010 #2 Del Skrevet 9. juni 2010 biltema og ikea har mange fine og rimlige esker som man kan benytte seg av når man skal flytte... eller så kan du jo faktisk spørre klesbutikker, de får inn like mye pappesker de også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopoholiker Skrevet 9. juni 2010 #3 Del Skrevet 9. juni 2010 Du kan jo spørre om de har lyst å være veldig snill og ta vare på noen pappesker til deg? Såppass medmenneskelige bør de jo være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theri86 Skrevet 9. juni 2010 #4 Del Skrevet 9. juni 2010 Skal flytte, og trenger pappesker/andre esker til å flytte noen ting i. Har spurt på alle matbutikkene rundt her, men de presser sammen pappen umiddelbart de, så de hadde ingen skeser. Finnes det andre steder jeg kan spørre? Evt steder jeg kan kjøpe noen enkle esker? Jeg jobber på biltema, og der har vi flytteesker til 23 kr stk, eller 10 for 199,-. Vi selger utrolig mye av de. Så om du har biltema i nærheten av der du bor, så stikk innom der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 9. juni 2010 #5 Del Skrevet 9. juni 2010 Clas Ohlsson har også flytteesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WendyClear Skrevet 9. juni 2010 #6 Del Skrevet 9. juni 2010 Faren min jobber på verksted, så jeg pleier å få masse felgesker av han når jeg har trengt esker. Du kan jo spørre på bilbutikk eller verksted i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 9. juni 2010 #7 Del Skrevet 9. juni 2010 Så kjipt at de flatpakker eskene med en gang da :/ Da vi flyttet var det alltid bananesker på matbutikkene, men det ser jo ut som du har fått noen gode råd her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #8 Del Skrevet 9. juni 2010 De gangene jeg har jaktet på banankasser har jeg avtalt med de i butikken at jeg kommer innom en dag de har hatt varelevering, så lar de være å presse dem den dagen. Eller er sånne Biltema-esker greie i tillegg, siden ikke alt passer i banan-ekser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 9. juni 2010 #9 Del Skrevet 9. juni 2010 Fretex har også flytteesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 9. juni 2010 #10 Del Skrevet 9. juni 2010 Vinmonopolet gir også bort esker. De er gjerne av litt ulik størrelse, og sjelden så store som standard flytteesker, men oftest veldig solide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 10. juni 2010 #11 Del Skrevet 10. juni 2010 Litt mindre esker er veldig fint til bøker, så slipper man alt for mye tyngde i hver eske og man risikerer ikke at bøkene ligger igjen på gulvet når man løfter kassen. Vinkasser er allerede dimensjonert for en god del vekt, så det er ingen dum tanke i det hele tatt. Ikea har også noen mindre esker som er tilpasset A4, de heter Pappis og koster fem kroner pr stykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enits82 Skrevet 11. juni 2010 #12 Del Skrevet 11. juni 2010 pappeskene fra vinmonopolet er geniale til å pakke kopper og glass i. De har egne deler inne i esken, slik att vinflaskene ikke skal gå i stykker under transport. Der passer de perfekt med glass og man slipper å pakke noe rundt hvert enkelt glass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 11. juni 2010 #13 Del Skrevet 11. juni 2010 Snakk med butikken, og avtal at du stikker innom like etter varelevering, slik at du får dem og de slipper å oppbevare dem. Du kan også spørre i en bokhandel, og sikkert også i lekebutikker. Fordelen med å kjøpe esker er at de har "riktig" størrelse (ikke for store til å bæres, men ikke for små heller) og har relativt gode håndtak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå