Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Hei hei Er avhengig av å få i meg en del fiber da jeg har veldig treg mage,men lurer på om for mye av brød/knekkebrød kan gjøre vondt værre i forhold til vektnedgang. Jeg trener flere ganger i uken og spiser sunt, og jeg vet hva ulik mat inneholder, jeg er kun ute etter å vite om jeg bør kutte ned på mengden brødmat. En typisk dag for meg er : Frokost: 1 skive grov brød, 2 knekkebrød, eller en liten bolle havregryn Lunch: samme mengde, kanskje 2 skiver grovbrød og 1 knekkebrød, eller 2 knekkebrød, eller en liten bolle havregryn Middag: mye fisk og kylling, grønnsaker/salat, 100 gr ris/potet etc. Kvelds: Om det er tidlig middag, så kan jeg ta meg et knekkebrød til kvelds. Er det for mye?
Xtra_lilje Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Totalt 4 knekkebrød eller 3 brødskiver? synes ikke det høres mye ut. Ellers det mye fiber å finne i nøtter og grønnsaker, og naturris.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Skrev litt feil Frokost: 1 brødskive og 2 knekkebrød, eller 1 bolle havregryn og 1 knekkebrød Lunch: samme som over Kvelds: knekkebrød Altså kan det bli på 1 dag: 2 brødskiver, 5, knekkebrød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå