Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Hei! Jeg lurte på om noen har noen konkrete tips til pulsklokke som teller både distanse/fart og kalorier ved siden av pulsen naturligvis? Jeg kan ingenting om disse klokkene, og den jeg så på først Polar RS100 har ikke sånn distansegreie. Er ikke Polar sett på som det beste merket? Noen som vet? Jeg tenker å bestille via Amazon.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Distanseteller gjør at pulsklokkene koster enda mer. Jeg pleier å slenge på meg skritteller og pulsklokke samtidig.. Jeg har også Polar Rs100.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Hvordan fungerer skritteller når du løper da? Jeg føler den hopper sånn. Nå er den riktignok ganske gammel og billig den skrittelleren jeg har da. Tenker på den RS100 eller Garmin FR60. Men det er riktignok 100 $ i forskjell. Hmm..
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Hvordan fungerer skritteller når du løper da? Jeg føler den hopper sånn. Nå er den riktignok ganske gammel og billig den skrittelleren jeg har da. Tenker på den RS100 eller Garmin FR60. Men det er riktignok 100 $ i forskjell. Hmm.. Jeg setter en skritteller på kjæresten, og en på meg selv, og vanligvis er det noenlunde likt. Dessuten så går jeg på mapmyrun.com eller andre sider, der du kan mappe opp ruten du har løpt på kartet så kan du se hvor langt det var sånn ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå