Gjest lisa Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Føler meg nesten som en fjortis igjen, selv om jeg sitter her og er i slutten av 20årene Etter lang tid alene med barn, har jeg begynt å date igjen og det kribler herlig i kroppen. Har nå møtt en fyr som jeg liker svært godt. Vi har snakket lenge med han på nett, fjesboka og vi har hatt et par dater pluss møttes et par ganger ute på byn. Snakker litt på face-chatten, en sjelden gang sms. Han har tatt initiativ til begge datene. Har vært koselige dater. Snakken har gått uten pinlige pauser, vi har sett mye på hverandre og alltid bare avsluttet med å holde rundt hverandre, kyss i panna type - men ikke noe mer. Liksom hatt lyst til mer men ikke våget ta initiativ fordi jeg har vært usikker på hva han vil.. Bortsett fra en av turene på byn, da ble det litt mer kyssing, kanskje litt vel mye.. hehe... men thats it. Snakket med noen som kjenner gutten fra før og får høre at de mener han er største flørten. "Ligget med den og den", "bare ute etter en ting" osv. Men sånn har jeg ikke opplevd han, tvert i mot! Det jeg nå da, som en fjortis, lurer på er om det "er håp" for oss, selv om han ikke er sååå nærgående på meg ennå? Kanskje det rett og slett er et bra tegn, et mer seriøst tegn? At han er mer seriøst interessert i meg? Ikke vet jeg. Vanskelig lese gutter utifra sms og chatting. MEN han kontakter meg i allefall og svarer om jeg skriver til han først. Kunne godt tenke meg å bli enda bedre kjent med han.. Merker jeg liker han.. Kanskje jeg skulle tatt initiativet til neste date, om en ukes tid eller så? Om det passer seg... 'tror dere det kan være håp?
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Føler meg nesten som en fjortis igjen, selv om jeg sitter her og er i slutten av 20årene Etter lang tid alene med barn, har jeg begynt å date igjen og det kribler herlig i kroppen. Har nå møtt en fyr som jeg liker svært godt. Vi har snakket lenge med han på nett, fjesboka og vi har hatt et par dater pluss møttes et par ganger ute på byn. Snakker litt på face-chatten, en sjelden gang sms. Han har tatt initiativ til begge datene. Har vært koselige dater. Snakken har gått uten pinlige pauser, vi har sett mye på hverandre og alltid bare avsluttet med å holde rundt hverandre, kyss i panna type - men ikke noe mer. Liksom hatt lyst til mer men ikke våget ta initiativ fordi jeg har vært usikker på hva han vil.. Bortsett fra en av turene på byn, da ble det litt mer kyssing, kanskje litt vel mye.. hehe... men thats it. Snakket med noen som kjenner gutten fra før og får høre at de mener han er største flørten. "Ligget med den og den", "bare ute etter en ting" osv. Men sånn har jeg ikke opplevd han, tvert i mot! Det jeg nå da, som en fjortis, lurer på er om det "er håp" for oss, selv om han ikke er sååå nærgående på meg ennå? Kanskje det rett og slett er et bra tegn, et mer seriøst tegn? At han er mer seriøst interessert i meg? Ikke vet jeg. Vanskelig lese gutter utifra sms og chatting. MEN han kontakter meg i allefall og svarer om jeg skriver til han først. Kunne godt tenke meg å bli enda bedre kjent med han.. Merker jeg liker han.. Kanskje jeg skulle tatt initiativet til neste date, om en ukes tid eller så? Om det passer seg... 'tror dere det kan være håp? Nei det tror jeg ikke. Alle de ganger jeg har oversett slike advarsler har jeg endt opp såret, fordi jeg ikke ville se og valgte å gi en sjanse. Snille og søte er de i starten ja, fordi han har ikke ordentlig fått deg på kroken enda. Men så snart han skjønner at du er forelsket så er du bare søppel for han. Dropp ham før det blir seriøst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå