hysteria Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Er det noen som vet om man kan kjøpe seg en hotellfrokost dersom man ikke bor på hotellet? Varierer det fra hotell til hotell? Eksisterer muligheten i det hele tatt? Jeg skulle gjerne ha prøvd frokosten på Rica Nidelven Hotel - Norges beste i følge en kåring. Håper noen har peiling
Gjest navnelapp Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Det brukar å gå heilt greit. Du betalar i resepsjonen, og går inn og kosar deg. :-)
Tobbi Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Jeg vet at mange hoteller tilbyr frokost til folk som ikke bor der også. Vet ikke om det gjelder alle. Ville ringt og spurt jeg. Siden det er vanlig mange steder så er det ikke noe dumt spørsmål.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Jeg jobber på hotell, og der kan i alle fall folk som ikke er gjester på hotellet spise frokost der. Men det varierer sikkert fra hotell til hotell, vårt hotell har restaurant med både lunsj og middagsservering, for både gjester og andre, så kan være derfor det samme gjelder frokosten. Hos oss er frokost inkludert for gjester, men koster ca 150,- for andre, men dette varierer sikkert også. Vet ikke hvordan det er med hotellet du nevner.
hysteria Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2010 Å, så fint å høre at det kanskje er en mulighet. Hotellfrokost er så utrolig godt!
Gjest Spinell Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har spist frokost på en del andre Rica-hoteller, og alle har hatt veldig bra frokostbuffeter. Jeg har sovet på hotellene først, da... I og med at Rica Nidelven har vunnet frokostkåringen, er det sikkert bare å glede seg
tøydokka Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 (endret) Elsker hotellfrokost. Det aller beste med å bo på hotell.. Har også flere ganger tenkt tanken at jeg har lyst å dra for å spise frokost uten å ha sovet der. Da kan man jo gjøre det en alminnelig dag Men foreløpig har det blitt med tanken.. Kanskje i morgen.. Endret 9. juni 2010 av tøydokka 1
Blowers daughter Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Det er mange som spiser frokost på Nidelven uten å sove der, de er jo kjent for frokosten sin. Vi var en gjeng der for 4-5 uker siden. Topp mat! 1
Kosteskaft Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Pleier som de andre sier, og ikke være noe problem. Vi gjorde det til bryllupet vårt. Kjemekoselig å samles til frokost med alle gjestene "dagen derpå".
hysteria Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. juni 2010 Det er mange som spiser frokost på Nidelven uten å sove der, de er jo kjent for frokosten sin. Vi var en gjeng der for 4-5 uker siden. Topp mat! Ja, ok, da stemmer det jeg har trodd Husker du hva det kostet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå