Gå til innhold

Melder meg inn ! :D

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jepp ! Da melder jeg meg inn som prøver ! Vi (meg og kjæresten,som har vært sammen i noen år) er i PP 4 nå, hadde EL i helga (Lørdag 5 . Juni)

Begynte å ta Dong Quai og Damiana den dagen siste mens sluttet og håper virkelig den funker ! :) Vet at det kunn er få dager siden EL, men nå sitter jeg her og har hetetokter og sånn smått ømme pupper.

Har også lagt merke til at jeg har fått en slags hvit ring rundt brystvortene. Helt inne fra "roten" på brystvorten og ca en cm ut, så er det brunt utenfor der igjen ! Ser jo ut som en målskive :fnise: Noen som kanskje vet hva dette er ? ;O

Har aldri hatt noen mens murringer før timen før mens kommer, men kjenner noen lyn,litt murringer og er litt "støl" nederst i magen.

Er vel kanskje bare meg som håper, tenker og kjenner litt for mye :sjenert:

Også er jeg jo tross alt bare 20, så har jo allverdens av tid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei :vinke:

Gratulerer og lykke til som prøvere.

Jeg er på samme alder som deg og er prøver selv. Har også kjent masse "symptomer" allerede, og hadde EL forrige uke, så blir spennende å se.. Er sikkert jeg som innbiller meg ting ;o Håper det klaffer for oss begge snart :gravid:

• 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen og takk for svar ! Svarer kanskje litt sent, men bedre sent enn aldri ;)

var falsk alarm siste gang (Og sikkert denne også! :fnise: )

Som sagt så har vi nå hatt 5 pp og etter siste mens begynte jeg å ta Dong Quai og Damiana. Skulle visst "funke" !

Nå sitter jeg her da, ventet mens i går kveld. Er alltid nøyaktig, om det er noen forandring så kommer den heller før, har ALDRI opplevd at den er forsinket ! Så nå er jeg kjempe nervøs,som i gladnervøs ! Ømme pupper, små stikkinger helt nederst i magen, og når jeg tenker etter, så har jeg hatt noen sånne "svimmelhets anfall" + at jeg kan bli trøtt og sovne midt på dagen !

Håper så grusomt at det klaffer denne gangen ! :D

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det for deg forresten chanten ?

Hilsen meg som startet tråden :)

Skrevet

Åh, så bra :D Kanskje det klaffet for dere denne gangen. *krysser fingrene* :D

Vet ikke :o

Skulle ha fått mensen på mandag, men ingenting her enda.

Tok en test på mandagen også, men den var negativ. Får vel bare vente å se da :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig det ! :D

Hat tenkt å ta en test senere i dag eller i morgen, så kan jo slenge ut svaret her !

Lykke til til deg også ! ;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...