Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Eksen min, som jeg var sammen med i nesten 5 år og har ett barn med, og jeg gjorde det slutt i januar. Jeg hadde da lenge gått å tenkt på dette, vi krangla mye. Det var mye frustrasjon inni bilder, mye krangling, sinte ord... Det var jeg som gjorde det slutt. Jeg forelsket med i en annen, og gjorde det slutt med eksen da jeg fant ut at jeg absolutt ikke hadde noe følelser igjen for han. Jeg ble sammen med denne nye mannen i løpet av veldig kort tid etter bruddet med eksen. I etterkant har jeg slitt med dårlig samvittighet for hvordan jeg gikk fra han. Jeg har bedt han om unnskyld, sagt at jeg har dårlig samvittighet for det, men at ting bare skjedde og at jeg og han (eksen) hadde det veldig dårlig. Jeg kan faktisk påstå at jeg har tenkt på å gjøre det slutt med han i over ett år, men har holdt sammen for barnet vårt sin skyld. I løpet av disse 5 årene vi var sammen ble eksen ekstremt usosial med vennene sine. Jeg ble forøverig det selv også, men ikke like ille som han. Nå sitter eksen ikke igjen med noenting. Ingen kjæreste, ingen venner, en unge han har 40% samvært med, en leilighet med høyt lån. Jeg har dårlig samvittighet. Jeg hører at han har vært alene på byen i helga... Dro ut alene og kom hjem alene. Ingen av vennene hans er der, og jeg er redd han skal bli alene resten av livet... Rart at jeg er redd for det kanskje, men jeg ønsker han alt godt i livet - tross alt. Jeg har kjæreste, mange venner, 60% samvær med barnet vårt, og ikke alt for høye utgifter i mnd. Jeg snakker med eksen innimellom. Han virker ulykkelig, selvom han prøver å fremstå som "bra".¨ Jeg vil jo selvfølgelig ikke tilbake til forholdet med han, men jeg skulle bare ønske ting ordna seg for han. Flere som har hatt det på samme måte...?
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Absolutt! Jeg forlot min kjæreste i høst en gang og har slitt med dårlig samvittighet. Nå har han fått ny dame og det hjalp betraktelig på samvittigheten (bortsett fra at det plager meg at hun har barn og det kan umulig være kult for han + hun er ikke like pen som meg *ikke halshugg meg*) Er redd hun utnytter han, han er en fyr som lett kan bli utnyttet av personer som henne (kjenner henne litt):s Han la på seg kraftig i løpet av årene vi var sammen og var flere hakk lengre ned på skjønnhetsskalaen da jeg forlot han enn da vi ble sammen. Han ble også ekstrem usosial, gadd aldri feste pga han hadde jo dame (meg) osv. Da jeg slo opp gråt han skikkelig og sa at han elsket meg jo (han hadde aldri brukt det ordet før) Han trives ikke i jobben sin og trenger et stort dytt for å få i gang utdannelsen. Jeg gjør det bra karrieremessig, har et pent utseende som tiltrekker seg nye gutter kjapt som bare det osv. Føler et ansvar for han liksom. Og føler jeg har ødelagt noe ved han og forlatt han i en fæl tilstand. Ødelagt han liksom:s Bryr meg om han og ønsker han alt godt i livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå