Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ok, jeg vet at det er mange som sikkert kommer til å si at jeg ikke trenger ett eller at jeg bare burde fuinne på noe selv - men jeg er elendig på slikt. Mr.CupCake har alltid hatt masse kallenavn på meg..

Love, Sweetie, Babygirl, Little mo, Cupcake, Purdy osv..

Problemet er at jeg liksom aldri har klart å komme på noe å kalle han, jeg liker nå navnet hans også.. men jeg begynte liksom å bare kalle han for 'hun' (etter 'hunny') men - det er noe jeg liksom sier til alle.. venner og taxi sjofører og kelnere osv.. er liksom bare greia her - og han reagerte på at jeg liksom kalte alle det samme jeg kalte han - og siden å kalle alle 'hun' er en vane og det er kjedelig så tenkte jeg at jeg kunne finne på noe nytt og mer kos til han...

Noen som har noen forslag på kosenavn på gutter..

- det MÅ være engelsk (han kan ikke norsk)

- det kan ikke være for feminint..

Noen forslag?

Endret av <CupCake>
Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er dere gift? Jeg kaller mannen min hubby, men det er jo kort for husband, så kanskje ikke ok om dere ikke er gift. Ellers aner jeg ikke, synes kosenavn bør komme automatisk..

Skrevet

Darling? Er det ikke det dem pleier å kalle typen borti der, a? :rodme: Hvis han minner deg om et dyr eller en fugl eller noe sånt kan du jo kalle ham det? Da har du jo både bear og dog og badger og eagle, for eksempel. Eller du kan kalle ham et norsk kosenavn, det synes kan sikkert er eksotisk og spesielt. Sussebass, koseklump osv. :kline: Lykke til med kosenavnet! :hjerte:

Skrevet

Jeg sier bare baby til min jeg. :P

Skrevet

Er dere gift? Jeg kaller mannen min hubby, men det er jo kort for husband, så kanskje ikke ok om dere ikke er gift. Ellers aner jeg ikke, synes kosenavn bør komme automatisk..

Ikke gift, forlovet bare - men det er noe jeg kan huske på for det er egentlig ganske søtt - så når vi klarer å surre oss til å få gifta oss så er jo det en fin fin ting :) Takk..

Det burde komme automatisk - problemet er vel at jeg er litt lite oppfinsom på slike ting :s

Darling? Er det ikke det dem pleier å kalle typen borti der, a? :rodme: Hvis han minner deg om et dyr eller en fugl eller noe sånt kan du jo kalle ham det? Da har du jo både bear og dog og badger og eagle, for eksempel. Eller du kan kalle ham et norsk kosenavn, det synes kan sikkert er eksotisk og spesielt. Sussebass, koseklump osv. :kline: Lykke til med kosenavnet! :hjerte:

Han er vel ikke veldig dyre lik, pluss at det er sånt vi gjør når vi har mindre kos navn på hverandre.. kalle hverandre dyr om vi 'mobber' hverandre (på en uskyldig måte, men likevel) men takk :)

Kanskje jeg skulle prøve nor Norsk - må bare bli noe som kanskje høres litt kos ut når det sises også.. Sier han er 'NamNam' og det skjønner han nå siden det blir sagt ofte.. så.. ikke så dumt.. Takk :D

Skrevet

Pudding.

Skrevet

Pudding.

hehe, tror ikke han hadde likt det.. :P lol

Skrevet

hehe, tror ikke han hadde likt det.. :P lol

Jeg kallte eksen for "Muffin" :P

Gjest kosenavn
Skrevet

finne ditt eget med mer personlig preg kanskje??

Mitt kosenavn på min mann kan jeg ikke skrive her,det er ekstremt spesielt. Men for meg et lite uttrykk

for min kjærlighet for han :hjerte:

Skrevet

Jeg kallte eksen for "Muffin" :P

Er ikke så dumt det heller - speielt siden han kaller meg 'Cupcake' :P søtt det navnet egentlig.. Muffin altså..

finne ditt eget med mer personlig preg kanskje??

Mitt kosenavn på min mann kan jeg ikke skrive her,det er ekstremt spesielt. Men for meg et lite uttrykk

for min kjærlighet for han :hjerte:

Det er vanskelig å komme på et da.. han har et navn som er vanelig og fint men gjør det wanskelig å jobbe med, og han er utrolig nam men ikke noe rart eller snidog med utseende heller.. så.. sukk.. vanskelig dette :o

Skrevet (endret)

snidog

Der har du kosenavnet ditt. En helt personlig trykkfeil fra den gangen du diskuterte på KG hvilket kosenavn du skulle gi ham. Ingen andre i hele verden med det kosenavnet. Her snakker vi skjebne. :rødme:

Endret av Pet
Skrevet

Der har du kosenavnet ditt. En helt personlig trykkfeil fra den gangen du diskuterte på KG hvilket kosenavn du skulle gi ham. Ingen andre i hele verden med det kosenavnet. Her snakker vi skjebne. :rødme:

Haha.. det er egentlig genialt (jeg er trykkfeil mesteren så) :P

Ditt forslag var best :P

Skrevet

Kall ham sexy.. ;P Søten min, kjekken, gullet , apekatten(haha) OSV. MANGE navn da.. for meg passer best å bare si sexy! ...og apekatten :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...