Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Typen min gjennom noen få måneder har ytret en ønske om at jeg skal strippe for han. Det er ikke det at jeg ikke vil, jeg er stolt over kroppen min og sånn, men jeg syns det er utrolig flaut. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre og begynner bare å fnise og blir dødssjenert. Gjør dere det? Var det flaut? Kan godt vandre rundt naken i rommet, men å liksom lage et show utav det og leke deilig er vanskeligere enn man skulle tro.
Gjest Gutt21 Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Jeg og dama stripper noen ganger for hverandre. Var jævlig teit til å begynne med, men nå er det mer naturlig og utrolig opphissende når man først kommer igang :D
Gjest mann Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Gjør dere det? Var det flaut? Kan godt vandre rundt naken i rommet, men å liksom lage et show utav det og leke deilig er vanskeligere enn man skulle tro. Ja, gjør det ofte for henne. Første gangen var det litt flaut, lurte på om jeg ser bra ut for henne, om jeg ser bra ut i den vinkelen der osv. Etterhvert har jeg blitt ganske sikker Men ja, det er vanskelig å gjøre seg deilig for partneren når man stripper. Om man ikke kan danse skikkelig og/eller har rytme i kroppen så blir jo tradisjonelle strippeshow litt pinlig. Satser derfor på litt mer intim stripping der jeg kler av meg foran henne, legger meg ned på senga og stryker hendene over kroppen etc, og gjerne avslutning med onani.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Ja, gjør det ofte for henne. Første gangen var det litt flaut, lurte på om jeg ser bra ut for henne, om jeg ser bra ut i den vinkelen der osv. Etterhvert har jeg blitt ganske sikker Men ja, det er vanskelig å gjøre seg deilig for partneren når man stripper. Om man ikke kan danse skikkelig og/eller har rytme i kroppen så blir jo tradisjonelle strippeshow litt pinlig. Satser derfor på litt mer intim stripping der jeg kler av meg foran henne, legger meg ned på senga og stryker hendene over kroppen etc, og gjerne avslutning med onani. Ler meg ihjel. Alvor? Huff. Hadde du gjort dette for meg ville jeg fått latterkrampe. Stripper som ikke kan finne takten..he he he...he..ho ho
Gjest mann Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Ler meg ihjel. Alvor? Huff. Hadde du gjort dette for meg ville jeg fått latterkrampe. Stripper som ikke kan finne takten..he he he...he..ho ho Er jo noe som gjøres for partner da, og kompenserer med litt andre ting også Standard strippeshow er hun uansett ikke så glad i.
gbnj Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Nei, jeg slår av lyset hvis jeg kler av meg i samme rom som partneren!
FantasDick Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Joda, jeg stripper jeg, men jeg må være i "rette" humøret. Har dessverre ingen bryter jeg kan slå av/på for å komme i strippemodus. Jeg planlegger gjerne antrekket først, så det er lett å ta av (kjipt å sette hodet fast i genseren f.eks). Setter på noe musikk som passer til humøret mitt/vårt, så er det bare å sette igang.
Gjest birry93 Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 (endret) Har gjort det en gang, jeg var alene hjemme og hadde "herrebesøk", jeg strippet for ham med Dumdum Boys' "Vill, vakker og våt" på full guffe. Han likte det, han. ;D Endret 13. august 2010 av birry93
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå