Magenta Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har pga av stress og grunner jeg ikke vet, gått litt ned i vekt. Jeg vil legge på meg igjen, få litt former tilbake;) Men jeg har ikke lyst å leve på/ junk, sjokolade o.l, prøver å leve sunt. Noen tips?? (Bare å spise mer? Kan jo ikke spise til jeg sprenges heller...)
The Kitten Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Spis nøtter i tillegg til det du alt spiser. Det er sunt og kalorririkt, og du kan spise masse av det uten at du føler at du sprenges.
Gjest *Maja* Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Tren styrke og spis jevne sunne måltider. Da vil kroppen legge på seg på en flatterende måte
Jitney Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har pga av stress og grunner jeg ikke vet, gått litt ned i vekt. Jeg vil legge på meg igjen, få litt former tilbake;) Men jeg har ikke lyst å leve på/ junk, sjokolade o.l, prøver å leve sunt. Noen tips?? (Bare å spise mer? Kan jo ikke spise til jeg sprenges heller...) Ikke begynn å overspise ihvertfall.. Det kan bli en stygg uvane som gjør at det blir vanskelig å slutte. Just saying Spis nøtter, avocado, dobbelt pålegg, olje osv. Det kan fort adde på en del ekstra kalorier Jeg kan glatt klare å spise 100 gram nøtter i løpet av en kveld. Kanskje ikke så veldig lurt, men jeg håper det hjelper (vil opp i vekt selv)
2010 Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 jeg gikk også ned i vekt, uten å ville det selv.(hadde en vanskelig periode). Drikker nå shake(herbalife sin måltidserstatning) sammen med lunsj og frokost. Den er tynn og finnes i mange smaker, drikker den istede får vann,juce eller melk... Har nå gått opp i kg og nådd mitt mål:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå