Gå til innhold

Hvordan legge på seg, men fremdeles spise sunt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pga av stress og grunner jeg ikke vet, gått litt ned i vekt. Jeg vil legge på meg igjen, få litt former tilbake;) Men jeg har ikke lyst å leve på/ junk, sjokolade o.l, prøver å leve sunt. Noen tips?? (Bare å spise mer? Kan jo ikke spise til jeg sprenges heller...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis nøtter i tillegg til det du alt spiser. Det er sunt og kalorririkt, og du kan spise masse av det uten at du føler at du sprenges.

Gjest *Maja*
Skrevet
:goodbye: Tren styrke og spis jevne sunne måltider. Da vil kroppen legge på seg på en flatterende måte
Skrevet

Jeg har pga av stress og grunner jeg ikke vet, gått litt ned i vekt. Jeg vil legge på meg igjen, få litt former tilbake;) Men jeg har ikke lyst å leve på/ junk, sjokolade o.l, prøver å leve sunt. Noen tips?? (Bare å spise mer? Kan jo ikke spise til jeg sprenges heller...)

Ikke begynn å overspise ihvertfall.. Det kan bli en stygg uvane som gjør at det blir vanskelig å slutte. Just saying :)

Spis nøtter, avocado, dobbelt pålegg, olje osv. Det kan fort adde på en del ekstra kalorier :) Jeg kan glatt klare å spise 100 gram nøtter i løpet av en kveld. Kanskje ikke så veldig lurt, men jeg håper det hjelper (vil opp i vekt selv)

Skrevet

jeg gikk også ned i vekt, uten å ville det selv.(hadde en vanskelig periode).

Drikker nå shake(herbalife sin måltidserstatning) sammen med lunsj og frokost.

Den er tynn og finnes i mange smaker, drikker den istede får vann,juce eller melk...

Har nå gått opp i kg og nådd mitt mål:) Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...