Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min har mange jentevenner. Er greit det. Men jeg vet at han har hatt sex med minst en av dem, og ja, jeg blir litt sjalu. Jeg er så dum egentlig. Vi snakker åpent om sex og sånn, om jenter vi synes er fine, hvordan den "perfekte" jente ser ut osv. (Jeg er bifil). Men selv om jeg er bifil så blir jeg også sjalu innimellom. Det er så teit. :P

Snart skal han og jeg på kjærestetur sammen, skal på konsert og greier. Hadde gleda meg til å bare være oss to. Meen, nå fikk jeg vite at to av venninnene hans skal være med, på konserten ihvertfall.

Litt nedtur egentlig...

Si meg at jeg er dum, og at det ikke er noe å bry seg om og at vi kommer til å få det fint uansett...? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje han håper på en trekant?

Gjest MikeWaters
Skrevet

Kanskje han håper på en trekant?

Kan jo virke som det er vinn/vinn for begge, sjalusi er en følelse som krever mestring og erfaring, og det dabber av når du blir eldre og hjertet dør :)

Gjest fireflies
Skrevet

Skjønner godt at du blir sjalu, jeg. Tror jeg ville vært veldig på vakt om kjæresten min hadde hatt tidligere sex med ei av sine venninner som han fortsatt har et tett forhold til.

Gjest Meadow
Skrevet

Skjønner godt at du blir sjalu, jeg. Tror jeg ville vært veldig på vakt om kjæresten min hadde hatt tidligere sex med ei av sine venninner som han fortsatt har et tett forhold til.

Hvorfor? Han har allerede prøvd jenta, og det falt tydeligvis ikke i smak.

Sjalusi bunner i usikkerhet. Tenk over hva du har å tilby som kjæreste og innse at det er en grunn til at han er sammen med deg.

Skrevet

Kan jo virke som det er vinn/vinn for begge, sjalusi er en følelse som krever mestring og erfaring, og det dabber av når du blir eldre og hjertet dør :)

det dabber av nar man blir eldre pga hjertet doer??? :lete:

Skrevet

hvis dere hadde avtalt kjærestetur, og det plutselig skal flere med, det hadde jeg reagert på

Gjest MikeWaters
Skrevet

det dabber av nar man blir eldre pga hjertet doer??? :lete:

Det var ikke seriøst ment, jeg tror man blir sterkere og tryggere med alderen, men det har selvfølgelig ingenting med at hjertet dør, det bare tåler mer rusk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...