Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Min tante fortalte meg for mange år siden om eg kvinne som ble funnet død, skutt tror jeg, på Oslo Plaza. Og at alle merkelappene på klærne hennes var klippet av, de fant aldri ut hvem hun var eller hvor hun kom fra. Jeg syntes det var en veldig interessant å høre om da jeg var liten, men husker ikke så mange detaljer. Prøvde å google det nå, men fant ingenting. Dessverre er min tante død, så jeg kan ikke spørre henne om mer informasjon. Noen som husker dette?
Elena Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Er du sikker på at det var Oslo Plaza? (Oslo Plaza ble åpnet i 1990, det er jo ikke så lenge siden...)
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Ja, jeg husker den saken. Den var også på programmet Etterlyst, som gikk på tv3 for noen år siden. Det stemmer det med merkelappene, og jeg mener å huske at de trodde det var en italiensk kvinne som ble drept. Finner heller ikke noe om den saken. Politiet gir ut noen bøker om kriminalhistorie, basert på årstall, kanskje du kan finne noe hos de.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Er sikker på at det var Oslo Plaza ja, mener det skjedde på begynnelsen - midten av 90-tallet en gang. Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå