Gå til innhold

Tips til oppevaring av kjolen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjole henger i kjolepose, og der kan den henge frem til bryllupet har jeg fått beskjed om....

Skrevet

Før vielsen hang den i posen jeg fikk i brudesalongen, nå i etterkant (og etter rens) henger den i et gammelt dynetrekk.

Skrevet

Min hang i kjoleposen frå brudesalongen før bryllaupet (det dreidde seg vel om ei vekes tid...), og heng der òg no, etter vask... Men eg trur ikkje denne posen er av plast... trur det er eit slags litt stivt nylonstoff... eller noko sånt...

Skrevet
Før vielsen hang den i posen jeg fikk i brudesalongen' date=' nå i etterkant (og etter rens) henger den i et gammelt dynetrekk.[/quote']

Hvorfor har du den ikke i kjoleposen nå da...?

Skrevet

Brudekjolen min henger i klesposen jeg fikk med. Har egentlig ikke sett så nøye på om den er i plast eller ikke...får vel ta en titt da.

Skrevet
Min kjole henger i kjolepose' date=' og der kan den henge frem til bryllupet har jeg fått beskjed om....[/quote']

samme her....... :D

Skrevet

Har hørt at kjolen kan bli misfarget med årene...

Gjest Chiquita i.i.
Skrevet
Klänningen bör förvaras i tyg. Ett gammalt nytvättat påslakan går bra. Plast ska absolut inte användas! Då kan det bli kondens och risken är stor att det blir mögel på klänningen.

(hentet fra overnevnte link)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...