Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er det beste, en mild rensemelk og full rutine, eller rens sammen med vann og full rutine? Huden min blir så stram av å vaskes med rens som må brukes sammen med vann.Liker best rensemelk. Sliter med huden min....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rensemelk er ofte ikke det beste for uren hud. md formulations har effektive renseprodukter hvis du sliter med uren hud. Jeg bruker selv både cleansing gel og facial cleanser. Som du ser er det forskjell på de to produktene. Hvis du fort blir stram i ansiktet, kan kanskje cleansning gel hver dag bli litt mye. Det gjør det i hvert fall for meg, og jeg har kombinasjonshud. Min redning har blitt å bruke Dermalogica precleanse før vanlig rens. den renser huden utrolig bra for sminke og annet som hoper seg opp på huden i løpet av dagen, og etterlaten huden nydelig soft!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Rensemelk er ofte ikke det beste for uren hud. md formulations har effektive renseprodukter hvis du sliter med uren hud. Jeg bruker selv både cleansing gel og facial cleanser. Som du ser er det forskjell på de to produktene. Hvis du fort blir stram i ansiktet, kan kanskje cleansning gel hver dag bli litt mye. Det gjør det i hvert fall for meg, og jeg har kombinasjonshud. Min redning har blitt å bruke Dermalogica precleanse før vanlig rens. den renser huden utrolig bra for sminke og annet som hoper seg opp på huden i løpet av dagen, og etterlaten huden nydelig soft!

Hei, takk for svar. Md sin facial cleanser har jeg brukt i mange år, men siden huden min er helt ute av balanse nå vært lenge prøver jeg meg på rens, serum og fukt fra matis nå. Men den dermalogica precleansen skal jeg sjekke ut:) kanskje den er grei før matis rensemelken. Irriterende når huden min blir så stram av mange renseprodukter, og da blir den jo bare verre angående kviser.Er flink med masse fukt uten fett til huden min.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Begynn å drikk mer vann.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Begynn å drikk mer vann.

hjelper ikke å bare drikke vann, men det må til det også....

Skrevet

Skriver under på det Vesselle sa, MDformulations har hjulpet meg veldig de siste årene, dermalogica har jeg også vært innom! For tiden bruker jeg noen produkter fra GRATiAE som er en organisk hudpleieserie, kom over det når jeg var på ferie i USA for et par måneder tilbake.. denne er jeg veldig fornøyd med, har hjulpet huden min veldig vil jeg si. Spesielt fordi den ikke inneholder noen parabener eller andre fyfy-ingredienser :)

Skrevet

Hei, takk for svar. Md sin facial cleanser har jeg brukt i mange år, men siden huden min er helt ute av balanse nå vært lenge prøver jeg meg på rens, serum og fukt fra matis nå. Men den dermalogica precleansen skal jeg sjekke ut:) kanskje den er grei før matis rensemelken. Irriterende når huden min blir så stram av mange renseprodukter, og da blir den jo bare verre angående kviser.Er flink med masse fukt uten fett til huden min.

Jeg er i hvert fall godt fornøyd med den. Jeg kjøpte den på blush.no til 199,-, noe som er billigere enn f.eks. på Prettyskin4less (hvis jeg ikke husker feil).

Hvilken fuktighetskrem bruker du? Matis? Er på utkikk etter en slik du beskriver. Jeg elsker md formulations, men IKKE fuktighetsproduktene, så nå må jeg prøve noe annet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i hvert fall godt fornøyd med den. Jeg kjøpte den på blush.no til 199,-, noe som er billigere enn f.eks. på Prettyskin4less (hvis jeg ikke husker feil).

Hvilken fuktighetskrem bruker du? Matis? Er på utkikk etter en slik du beskriver. Jeg elsker md formulations, men IKKE fuktighetsproduktene, så nå må jeg prøve noe annet.

Bruker matis sin ergergising cream på natta (synes den er veldig god) og md formulations antioxidant krem spf 20 på dagtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...