Gå til innhold

Ho her er vel noget spesiell eller er det hodet mitt som roter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vert uheldig med dei siste damene eg har møtt. Skal alltid begynne med sånne rare spill, masse tull, og eg skjønner ingenting.

Møtte den digge dama på byn, sjekka ho opp, vi koste og rota resten av kvelden, og alt var jo digg. Da eg møtte ho igjen eitpar dager seinare, da ho var med to venninner, så merka eg at det gikk ekstremt mykje i sex-snakk. Kunne spør en kompis som gikk forbi seg om dei skulle pule. På det tidspunktet så dreit eg i det.

Så var det eitpar dager der vi kyssa og klinte in public, sendte masse meldinger.

Så spør ho kortid vi skal sjå film, og ting er fortsatt bra.

Så begynner ho å bli avogpå, kan svare meg med eit ord på meldinger.

Da kutter eg, og så sender ho melding dagen etterpå, og spør kvifor eg er så stille. Så ho tar jo svært lite initiativ på egenhånd.

Skulle møtes ute på byn på Fredagen, ho tok lite initiativ igjen da eg såg ho, var helt tilbaketrukken. Ho satt i bil, og eg stod utenfor. Ho virka likegyldig, så når bilen begynte å køyre, trakk eg meg berre ut av bilen, og lot ho reise. Så får eg melding etterpå om kvifor eg ikkje sa hade, eller kyssa ho. wtf ?

Lørdag, så var vi på vors, fortsatt tilbaketrukken, ho var helt med når eg pressa ho oppetter veggen og klina med ho, men ellers dødt.

Da eg skulle møte ho seinere på natta etter konsert, så fikk eg høyre av en fyr at ho unngikk meg. wtf ?

Når ho ser meg, så hiver ho seg over meg. wtf ?

Så koser vi, roter, mens ho sitter på fanget mitt, og så begynner ho å diskutere med en kompis om en fyr som er kjempe flink å kysse, og at ho må finne ut om at han ho diskuterer med er flinkare. wtf ?

Etterpå ringte ho en kompis av ho, som eg også kjenner, og spør han kvifor han reiste uten ho, for ho ville vere med dit, og at han var teit fordi han ikkje tok ho med.

Igår igjen spurte ho kortid vi skulle sjå film, eg foreslo tidspunkt, ho sa nei bla bla.

Så er ho tilbake til å svare med eit ord på melding, og tar 0 initiativ igjen.

Idag så skreiv ho på facebook at ho må få seg kuk snart, før ho blir lesbisk. wtf?

Da begynner eg til slutt å lure på om eg er sensitiv, eller om ho der har eit eksepsjonelt stort behov for bekreftelser ? eller noke anna som ikkje er helt stabilt ?

Beklager litt uoversiktlig nedskrabling av masse ord =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Micka
Skrevet

Svar: Her er alt rot, og meget spesielt. På tide med en vårrengjøring. Hva vil du ha svar på, sånn helt konkret?

Skrevet

Da begynner eg til slutt å lure på om eg er sensitiv, eller om ho der har eit eksepsjonelt stort behov for bekreftelser ? eller noke anna som ikkje er helt stabilt ?

Trenger vel strengt tatt ikke spørre engang.. :gjeiper: Men ja.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Beklager litt uoversiktlig nedskrabling av masse ord =)

Ja, jeg falt av.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Hun er jo helt ustabil. Jeg ville holdt meg unna.

Skrevet

Absolutt!

Er det her normal oppførsel ? Syns det er litt merkelig.

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Hun er jo helt ustabil. Jeg ville holdt meg unna.

Ho er 19, eg er 24.

Eg har falt av vogna sjølv, skjønner svært lite. haha

Skrevet

Litt merkelig bare? Hva med veldig merkelig? synes det er mer dekkende.

Nei såklart er det ikke normalt.

Skrevet

Ho er ei forfriskande jente, gøy å vere med. Men det er ting som setter meg ut. Kunne egentlig ha prata med ho, men det her virker som at det er ting som ikkje er berre å slå av og på.

Gjest Syringa_Lilac
Skrevet

Oppmerksomhetssjuk much?

Skrevet

Oppmerksomhetssjuk much?

Er sikkert det.

Telefonen går jo i eit, sikkert mange 100sms'er pr dag. Legger den nesten aldri fra seg heller. heh

Skrevet

Er sikkert det.

Telefonen går jo i eit, sikkert mange 100sms'er pr dag. Legger den nesten aldri fra seg heller. heh

19 år hehe

Ja, der kommer det nok til å bli flere år med samme oppførsel.

Det er ikke alle som har vettet som hindrer, og spesielt ikke når hun er 19 år og hormonene styrer det meste.

Herlighet, blir sliten bare jeg tenker på det! :ler:

Skrevet

Nei eg veit ikkje helt kva eg skal gjere, har egentlig lyst å være med ho her, men det hjelper vel ikkje å snakke med ho om det.

Skrevet

Hormoner ja, Steinar. Damer er som havet, dei føler dit bølgene slår :P

Skrevet

Det virker som dere begge driver spill :P, men du må spørre deg selv om alt dette rotet er verdt det. Hun virker ikkje normal slik du fremstiller henne.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Umoden, oppmerksomhetssyk. Helt sikkert ikke istand til å være i noe forhold.

Utnytt henne heller enn at hun utnytter deg!

Skrevet

Umoden, oppmerksomhetssyk. Helt sikkert ikke istand til å være i noe forhold.

Utnytt henne heller enn at hun utnytter deg!

Det er ikke noe positivt i å utnytte andre, eller å la seg utnytte av andre.

Skrevet (endret)

Kunne sikkert hatt sex med ho om eg ville gå den veien, men når ting føles rart, så holder eg meg unna den veien. Utnytting holder eg meg unna. Fikk i det minste melding av ho no om at det var lenge sia ho har sett meg, og om eg har det bra :P

Endret av filantropen
Gjest brutal_mann
Skrevet

Total mangel på kommunikasjon kombinert med en usikker småpike=hjerteknus.

Skrevet

Total mangel på kommunikasjon kombinert med en usikker småpike=hjerteknus.

Stemmer nok det her ja.

Er det vits med så masse spel når det kjem til sjekking ?

Eg er ganske direkte av meg, og ærlig. Så det er jo egentlig ingen tvil om kva som skjer.

Men kva skjer med damer ? kvifor ikkje berre leve livet, og ha det gøy istedenfor å sulle vekk tid med fjas ?

Forrige veke, så sendte eg ho ei melding, og spurte kor ho var, reiste så bortom der, på vei dit eg skulle. Ringte og ba ho kjappe seg ut, ho kom, og så dytta eg ho oppetter veggen, klina heftigt ei stund, og så forlot eg ho etterpå. Da spelte eg litt spel, venta på at ho skulle ta kontakt, men eg kan ikkje vere heilt needy heller. Tok 1 døgn før ho tok kontakt, heh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...