Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2002 #1 Del Skrevet 1. mai 2002 Hei. Jeg og mannen min skal om ca. 2 uker ta en EL-test. Jeg er litt usikker på om jeg har skjønt det riktig hvordan man gjør det. Jeg har regnet ut at syklusen min er ca. 28 dager. På testen står det at jeg da skal ta første test ca. 12 dager etter første mensdag.Kan det være lurt å ta en test en dag før, for å være på den sikre siden. Det er jo dumt om jeg skulle ha testet en dag for seint. Er det noen som kan litt om dette og som kan gi meg noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellen Skrevet 1. mai 2002 #2 Del Skrevet 1. mai 2002 Hei du. ror det er lurt å ta EL-test flere dager på rad(dersom du ikke får utslag på den første testen da). Jeg har kjøpt EL-tester på http://www.snartgravid.com og kjøpte da 5 stk. Fikk beskjed at dersom jeg hadde 28 dagers syklus skulle jeg begynne å teste på dag 11. Det var vel da forventet at man fikk EL mellom dag 11 og 16, og ville få utslag på testen an av dagene. For min del fikk jeg utsleg på dag 14 den ene gangen og ikke i det hele tatt på neste syklus. Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2002 #3 Del Skrevet 1. mai 2002 Ellen: Klarte du å bli gravid ved å ta EL-test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellen Skrevet 2. mai 2002 #4 Del Skrevet 2. mai 2002 Ikke ennå, SUKK. Men det er bare 3.prøvemåned ennå, så vi har ikke prøvd så lenge.. Venter ikke-mens i helga, men det var denne måneden jeg ikke fikk utslag på EL-testen, så jeg har ikke så store forhåpninger denn runden egentlig.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #5 Del Skrevet 2. mai 2002 Ellen: Ikke mist motet. Som du sier er det bare 3.testmåned. Tenk heller på hvor utrolig glad du blir den dagen du oppdager at du er blitt gravid. Dessuten er det jo spenning i seg selv å være på "prøve". Håper iallefall at det blir klaff for deg nå....... Jeg tar første EL-test om 9 dager. Det er veldig spennende. Komme tilbake med resultat om en måned......(kanskje positivt!) Klem J. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå