<CupCake> Skrevet 8. juni 2010 #21 Skrevet 8. juni 2010 Jeg er ikke noe troll! Er det virkelig SÅ rart at jeg, i min beste alder, har LYST på en mann? At jeg har lyst til å ha sex med han?!?! Jeg lever i ett forhold hvor vi nesten ikke sees også er det rart at jeg har lyst på en som gjør meg dødskåt?!?! Jeg har faktisk ALDRI vært utro før og vi har vært sammen i 8 år. Men men, jeg er vel bare helt utrolig kåt og rar da, som har lyst på litt spenning og god sex! Mye av grunnen til at vi fortsatt er samen er bl.a. det økonomiske...flytter jeg har ikke han råd til å sitte igjen med huset f.eks.... Jeg er vel umoralsk og "en kåt synder" da...... Ja du er faktisk det hvis du velger å være utro og forsvarer det med økonomi og lyster.. Det riktige er å gå fra kjæresetn selv om du ikke kan behold huset, det riktige er å ikke bedra et annet menneske bare fordi du er kåt.. uansett hva du sier så forsvarer det ikke å være utro uansett hvilken alder du er i og hvor kåt du er.. Ta deg sammen.. utroskap og bedrag er stygt og det kler ingen..
Gjest molte Skrevet 8. juni 2010 #22 Skrevet 8. juni 2010 Jeg er ikke noe troll! Er det virkelig SÅ rart at jeg, i min beste alder, har LYST på en mann? At jeg har lyst til å ha sex med han?!?! Jeg lever i ett forhold hvor vi nesten ikke sees også er det rart at jeg har lyst på en som gjør meg dødskåt?!?! Jeg har faktisk ALDRI vært utro før og vi har vært sammen i 8 år. Men men, jeg er vel bare helt utrolig kåt og rar da, som har lyst på litt spenning og god sex! Mye av grunnen til at vi fortsatt er samen er bl.a. det økonomiske...flytter jeg har ikke han råd til å sitte igjen med huset f.eks.... Jeg er vel umoralsk og "en kåt synder" da...... Som jeg har prøvd å si, problemet er at du går bak ryggen på samboeren din. Hvis dere blir enige om at det er greit at du har et forhold til en annen, ja vel. Men du må snakke med ham om det. Det økonomiske er vel ikke god nok grunn til å forbli i et dødt forhold resten av livet? Er vel bedre for datteren deres også at dere splitter opp jo før jo heller?
Green Lady Skrevet 8. juni 2010 #23 Skrevet 8. juni 2010 Her var det virkelig noen trangsynte og egoistiske mennesker... Jeg sier som flesteparten, gjør det slutt, eller bli enige om å ha et åpent forhold. Du skriver at forholdet fungerer mellom deg og samboer fordi han aldri er hjemme. Hva om arbeidssituasjonen hans forandrer seg? Og det med at du ikke har vært utro på 8 år, er det virkelig noe å skryte av? Hvorfor ikke gjøre det slutt med samboer, og finne en som faktisk gjør deg lykkelig, og gir deg det du trenger mtp sex? Er ikke det en bedre løsning for alle parter, enn å bli i et dødt og begravet forhold og være utro?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå