Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Er 33, samboer og har ei datter på 6 år. Min samboer er mye i utlandet ifm. jobb, så jeg er MYE alene. I det siste har jeg hatt en del kontakt (på nett) med en som bor i nabobyen. Vi flørter masse, og har hatt nettsex, hvis det er noe som heter det! Han får meg i allefall til å bli dødskåt! Vi har begge veldig lyst til å gjøre det på "ordentlig"... veeeeldig lyst! Forholdet mellom meg og min samboer er ganske så kjørlig, gammel vane vil jeg si.... Vi er vel sammen mest fordi det er praktisk i forhold til vår datter, og siden han er lite hjemme går det greit. Har kjent denne andre i mange år, vet han alltid har likt meg godt. Er også klar over at det KAN føre til andre følelser ikke bare sex, men men........ Jeg har så vanvittig lyst på et eventyr med denne mannen at jeg snart flyr på veggen!! Hva hadde DU gjort i mitt tilfelle?
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Jeg ville såklart gjort det slutt med kjæresten.....
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Latt være, men eg har høg moral og er rett og slett ikkje ein utro tøs, og hadde heller ikkje vært utro selv om mitt frhold til mannen hadde blitt dårlig.. Om det er så "kjølig" mellom deg og samboeren som aldri er heime så er det vel ikkje så vanskelig å bare gjøre det slutt før du knuller på ein annen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Latt være, men eg har høg moral og er rett og slett ikkje ein utro tøs, og hadde heller ikkje vært utro selv om mitt frhold til mannen hadde blitt dårlig.. Om det er så "kjølig" mellom deg og samboeren som aldri er heime så er det vel ikkje så vanskelig å bare gjøre det slutt før du knuller på ein annen. HAHA utro tøs!! nå må jeg le! Hvor gammel er du? 60?? Glad jeg ikke har så høy moral som deg egentlig, da hadde det blitt lite sex på meg ;-)
Hinata Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Gjør kjæresten din og deg selv en tjeneste og avslutt forholdet. I mine øyne har du allerede vært utro
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Folk har jo utallige meninger om utroskap da, så her tror jeg det kommer til å bli mange forskjellige meninger. For alt du vet kan jo faktiskt talt han vært utro mot deg først. Hadde jeg vært i din situasjon ville jeg veid for og i mot, tenk om han fersker deg da? Hadde du evn. blitt såret om han hadde vært utro mot deg? Men når samt sies, tror jeg det er vanskelig å la være når du først er inne på tanken
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 HAHA utro tøs!! nå må jeg le! Hvor gammel er du? 60?? Glad jeg ikke har så høy moral som deg egentlig, da hadde det blitt lite sex på meg ;-) 23 faktisk. Eg får plenty av samboeren min, og eg slipper å være ei utro gratis f*tte slik som du tydeligvis er.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 TS her! Gud så moralske dere alle er! Jeg tenker at det ikke er noe poeng i å gjøre det slutt med samboeren siden vi begge er fornøyde med at vi faktisk nesten aldri ser hverandre. Det er veldig praktisk for oss begge og særlig for vår datter. Eneste jeg savner er sex og det vet jeg han andre kan gi meg MASSE av! Vil ikke si jeg er en TØS (haha), vi har vært sammen i 8 år, og jeg har aldri vært utro før. Men men, kall meg gjærne tøs, det er virkelig noe jeg driter fullstendig i...
Piper Skrevet 8. juni 2010 #9 Skrevet 8. juni 2010 TS her! Gud så moralske dere alle er! Jeg tenker at det ikke er noe poeng i å gjøre det slutt med samboeren siden vi begge er fornøyde med at vi faktisk nesten aldri ser hverandre. Det er veldig praktisk for oss begge og særlig for vår datter. Eneste jeg savner er sex og det vet jeg han andre kan gi meg MASSE av! Vil ikke si jeg er en TØS (haha), vi har vært sammen i 8 år, og jeg har aldri vært utro før. Men men, kall meg gjærne tøs, det er virkelig noe jeg driter fullstendig i... Du kan jo vise innlegget ditt til din samboer, så kan han få lov til å bestemme hva du skal gjøre. Og du har vært utro allerede, for du har gått langt over streken for hva jeg ville akseptert. Men det kan jo være din samboer mener noe annet, så snakk med han du, siden det han du liksom skal leve med.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #10 Skrevet 8. juni 2010 23 faktisk. Eg får plenty av samboeren min, og eg slipper å være ei utro gratis f*tte slik som du tydeligvis er. Gratis fitte faktisk!!! Du da? Tar du betalt du eller?? Jeg mener at det utsagnet sier en god del om DEG, som at jeg er billig og gratis, det er ikke for HANS del jeg gjør det, det er for min egen del. Jeg har LYST på ham, og JA han får det gratis :-)
Gjest molte Skrevet 8. juni 2010 #11 Skrevet 8. juni 2010 TS her! Gud så moralske dere alle er! Jeg tenker at det ikke er noe poeng i å gjøre det slutt med samboeren siden vi begge er fornøyde med at vi faktisk nesten aldri ser hverandre. Det er veldig praktisk for oss begge og særlig for vår datter. Eneste jeg savner er sex og det vet jeg han andre kan gi meg MASSE av! Vil ikke si jeg er en TØS (haha), vi har vært sammen i 8 år, og jeg har aldri vært utro før. Men men, kall meg gjærne tøs, det er virkelig noe jeg driter fullstendig i... Hvis du kan si til samboeren din hva du ønsker å gjøre, og han bare trekker på skuldrene og sier ok, da kan du selvfølgelig bare kjøre på! Man snakk med ham først da, det kan jo hende han tenker annerledes.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #12 Skrevet 8. juni 2010 Du kan jo vise innlegget ditt til din samboer, så kan han få lov til å bestemme hva du skal gjøre. Og du har vært utro allerede, for du har gått langt over streken for hva jeg ville akseptert. Men det kan jo være din samboer mener noe annet, så snakk med han du, siden det han du liksom skal leve med. Skal HAN få bestemme hva JEG skal gjøre ?!?!?! WTF, hvilket århundre lever du i???
LineGourmet Skrevet 8. juni 2010 #13 Skrevet 8. juni 2010 Kanskje du og samboer'n kan bli enige om å ha et såkalt "åpent forhold" (i og med at dere er så mye borte fra hverandre) så er problemet løst
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2010 #14 Skrevet 8. juni 2010 Skal HAN få bestemme hva JEG skal gjøre ?!?!?! WTF, hvilket århundre lever du i??? Nei, han bestemmer ikke over dine handlinger. Men du skal heller ikke bestemme hvilke farer han ønsker å utsette seg for. Er det her snakk om et totalt sexløst forhold, så blir det til en viss grad en annen sak, men du har likevel det at du utsetter han for en potensiell rykteflom og sårede følelser.
Gjest molte Skrevet 8. juni 2010 #15 Skrevet 8. juni 2010 Skal HAN få bestemme hva JEG skal gjøre ?!?!?! WTF, hvilket århundre lever du i??? Han bestemmer selvfølgelig ikke hva du skal gjøre, men i et forhold er det vel vanlig å ta hensyn til den andre part før man har sex med en annen
Piper Skrevet 8. juni 2010 #16 Skrevet 8. juni 2010 Skal HAN få bestemme hva JEG skal gjøre ?!?!?! WTF, hvilket århundre lever du i???
Piper Skrevet 8. juni 2010 #17 Skrevet 8. juni 2010 Han bestemmer selvfølgelig ikke hva du skal gjøre, men i et forhold er det vel vanlig å ta hensyn til den andre part før man har sex med en annen Kanskje vi skal slutte å mate trollet, for jeg tviler på at innleggene er seriøse. Er nok bare en som ønsker å provosere
<CupCake> Skrevet 8. juni 2010 #18 Skrevet 8. juni 2010 To forslag.. 1. Gjør det slutt med kjæresten og gjør hva du vil med han andre 2. Du nevner at du og kjærsten er fornøyd med å være sammen uten å være sammen, da kan du fortelle han at du har lyst til å ha deg med han andre karen. Da vil han enten dumpe deg eller akseptere det men du slipper å gå bak ryggen hans.. for det er en stygg ting å gjøre..
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #19 Skrevet 8. juni 2010 Kanskje vi skal slutte å mate trollet, for jeg tviler på at innleggene er seriøse. Er nok bare en som ønsker å provosere Jeg er ikke noe troll! Er det virkelig SÅ rart at jeg, i min beste alder, har LYST på en mann? At jeg har lyst til å ha sex med han?!?! Jeg lever i ett forhold hvor vi nesten ikke sees også er det rart at jeg har lyst på en som gjør meg dødskåt?!?! Jeg har faktisk ALDRI vært utro før og vi har vært sammen i 8 år. Men men, jeg er vel bare helt utrolig kåt og rar da, som har lyst på litt spenning og god sex! Mye av grunnen til at vi fortsatt er samen er bl.a. det økonomiske...flytter jeg har ikke han råd til å sitte igjen med huset f.eks.... Jeg er vel umoralsk og "en kåt synder" da......
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #20 Skrevet 8. juni 2010 Kanskje du og samboer'n kan bli enige om å ha et såkalt "åpent forhold" (i og med at dere er så mye borte fra hverandre) så er problemet løst Takk for et konstruktivt svar :-) God ide, dette må jeg vurdere. For alt jeg vet kan jo samboeren bli letta, for jeg vet jo ikke hva han holder på med hver gang han drar nedover.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå