Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Skal på ferie om 14 dager, og der jeg skal er ikke vann-tilgangen alltid like bra. Jeg klarer meg med å vaske håret dag 1,3,5,7 osv. Tenkte derfor å prøve tørrshampo. kjøpte en på HM, i sprayflaske. Rosa, ver det proffs den het mon tro? Håret ble litt "salt stivt" men så greit ut. Problemet var når den skulle ut. Måtte ha i shampo 3 ganger før den forsvant helt. Det er for lenge dusj-tid der jeg skal. ER det noen som har annen shampo de kan anbefale, eller er alle slik?
Lykkelitenen Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Anbefaler bjørn axen sin (vita og kicks). Den koster en godd el mer en H&M sin, men er mye bedre. Den er veldig drøy i bruk, etter later lite produktrester, gir volum og holder håret friskt Jeg elsker denne.
LadyStarlight Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Jeg liker Batiste Dry Shampoo, synes de både lukter godt og virker som de skal
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Jeg liker Batiste Dry Shampoo, synes de både lukter godt og virker som de skal Hvor kjøper du den da?
Lykkelitenen Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Batiste selges på vita, kicks og cubus som jeg vet, men tror andre med stort utvalg på hårseksjon også har denne. Batiste har også en versjon for brunetter, som ikke gir så mye grått skin i håret, som tørrshampoer ofte gjør. Jeg har selv denne og den fungerere helt greit. Ikke like drøy som bjørn axen sin
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 hvordan kjennes håret ut med disse? Og er de vanskelige å børste eller vaske ut?
pittie Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 hvordan kjennes håret ut med disse? Og er de vanskelige å børste eller vaske ut? Jeg bruker batiste (både brunette og tropisk), og har aldri behøvd mer enn 1 sjampoering for å få de ut. Håret blir ikke stivt heller.
Frigg Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Jeg liker Batiste Dry Shampoo, synes de både lukter godt og virker som de skal Helt enig i dette. Jeg hadde med meg denne da jeg var i Thailand i vinter og den funket som bare det. Håret blir ikke stivt, det blir masse volum i det og det hverken ser eller kjennes fett ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå