MarianneE Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Etter lang tid (sånn ca 12 år) som Telenor Kontant kunde er det på tide og skite beite. Men hva? Det er jo bortimot en million sider der ute, ihvertfall nesten. Jeg bruker mobilen til samtaler, SMS, MMS. Mest SMS. Derfor er jeg ikke interessert i nedlastninger og slikt. Kun brukervennlighet med tanke på SMS, MMS og samtaler. Ei venninne er bruker av OneCallFaktura og er fornøyd, men jeg vet ikke. Hva bør jeg unngå? Hva kan du anbefale?
Grønt blad Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 (endret) Jeg (og flere jeg kjenner) bruker OneCall faktura og er svært fornøyde med det. Anbefaler det på det varmeste. Jeg bruker også mobilen hovedsaklig til samtaler og SMS, og en sjelden gang MMS. Det å få 120 gratis ringeminutter og 90 gratis sms er veldig kjekt. Jeg bruker som regel litt mer enn det, men får alltid svært små regninger, og får ikke alltid regning hver måned. Sparte masse penger da jeg byttet til OneCall. Endret 8. juni 2010 av Grønt blad
Grønt blad Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 En annen fordel med Onecall er at man har dekning både gjennom Network Norway (som bygges ut) og Telenor, derfor er dekningen ganske god. Vet ikke hvordan andre selskaper har det, men vil tippe at de færreste har det slik.
sofie777 Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Gå inn på telepriser.no, der kan du legge inn ca.-forbruk og da kan du sjekke hvilke abonnementer som er ok for deg å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå