MarianneE Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Hva synes du om filmen? Jeg likte den. Lite innhold på en måte litt "tom" kanskje? men underholdene og i skikkelig Sex og Singelliv stil. Og bryllupet mellom Stanford og Anthony.... Me like!
Gjest Iah Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Jeg likte den veldig godt, men så er jeg blodfan av SATC også.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Jeg synes at filmene er så anderledes enn serien, og det liker jeg ikke helt. Men jeg er ivrig SATC-tilhenger, så selvfølgelig liker jeg filmene
MissStiles Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Jeg likte den! Elsket bryllupet og at de reiste til utlandet. Ikke minst, at eksen til Carrie dukket opp.
Red headed girl Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Guuuud bedre så dårlig den var. Jeg kjedet livet av meg, og jeg ELSKER Sex og Singelliv!! Følte kritikerene hadde et poeng i det at den gikk på tomgang, jeg mener.. alt er klart. Carrie har fanget sin Mr.Big, Charlotte er lykkelig gift og har fått barn, Miranda er sammen med Steve og sin sønn Brady, og Samantha er forevig singel. Litt turbulens må til i alle forhold, og vips så har vi en to og en halv timers intetsigende film. Case is closed, det er ikke vits i å bygge noe videre på det. Men de skal jo absolutt tjene penger på alt så.. Likte eneren, den var jo faktisk kjempebra, kan se den om og om og om og ooom igjen :D
Gjest Huffsa Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Syntes den var kjempebra!! Lo og lo og lo igjenom nesten hele filmen! Den dårlige kritikken er utrolig ufortjent syntes jeg. Å sende en mann eller noen som såvidt har sett noen episoder av serien til å dømme filmen er helt på tryne. Jeg er blodfan og digget filmen :D
-Carrie Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Jeg likte også filmen kjempegodt! Jeg synes det var så mange små kommentarer som var utrolig morsomme, og jeg lo masse :D
Cheesecake Skrevet 8. juni 2010 #9 Skrevet 8. juni 2010 Jeg var bare flau og gjemte meg bak håndflaten min heletiden. Jaada, den hadde kanskje noen FÅ morsomme scener hvor smilebåndet lot seg løfte en millimeter, men skal man sammenlikne dette med serien, var det bare en suppe med 4 middelaldrene damer forsynt med dårlig manus og ingenting smart å si. Hele filmen er en 2.5 timer lang pinefull reklamefilm for absolutt alt de har av rekvisitta. Handling er totalt fraværende, og de gode, gamle karakterene svinner hen. Hvor er den sarkastiske Miranda? Carrie er bare en skygge av seg selv, og Samantha er som en dårlig spøk fortalt om og om og om igjen; det er rett og slett ikke morsomt lenger. Charlotte er kanskje den eneste jeg fortsatt tror på. Synd. Replikkene er påtvunget og etterfølges av en pinlig, taus stillet, og man synes bare synd på de stakkars jentene. Det blir som å se på en standupkomiker begå selvmord på scenen. Og du må se på, for du har jo betalt, tross alt. Men som en hardbanka SATC-fan må man jo ikke glemme de gode minnene man har fått gjennom den fantastiske serien. Det er bare så jævla synd at de ikke kunne gi seg da de var på topp.
Christiane_W Skrevet 8. juni 2010 #10 Skrevet 8. juni 2010 (endret) Guuuud bedre så dårlig den var. Jeg kjedet livet av meg, og jeg ELSKER Sex og Singelliv!! Følte kritikerene hadde et poeng i det at den gikk på tomgang, jeg mener.. alt er klart. Carrie har fanget sin Mr.Big, Charlotte er lykkelig gift og har fått barn, Miranda er sammen med Steve og sin sønn Brady, og Samantha er forevig singel. Litt turbulens må til i alle forhold, og vips så har vi en to og en halv timers intetsigende film. Case is closed, det er ikke vits i å bygge noe videre på det. Men de skal jo absolutt tjene penger på alt så.. Likte eneren, den var jo faktisk kjempebra, kan se den om og om og om og ooom igjen :D Var å så filmen i kveld og signerer dette innlegget! Kikket på klokka maaaaaaange ganger og kjedet meg det meste av tiden. Den første filmen var jo veldig bra og jeg følte at den fulgte opp serien på en god måte, men denne filmen skjønte jeg svært lite av. Det var mest intetsigende surr... Edit: Signerer også Cheesecake; Men som en hardbanka SATC-fan må man jo ikke glemme de gode minnene man har fått gjennom den fantastiske serien. Det er bare så jævla synd at de ikke kunne gi seg da de var på topp. Endret 8. juni 2010 av Christiane_W
juliane Skrevet 9. juni 2010 #11 Skrevet 9. juni 2010 Jeg var bare flau og gjemte meg bak håndflaten min heletiden. Jaada, den hadde kanskje noen FÅ morsomme scener hvor smilebåndet lot seg løfte en millimeter, men skal man sammenlikne dette med serien, var det bare en suppe med 4 middelaldrene damer forsynt med dårlig manus og ingenting smart å si. Hele filmen er en 2.5 timer lang pinefull reklamefilm for absolutt alt de har av rekvisitta. Handling er totalt fraværende, og de gode, gamle karakterene svinner hen. Hvor er den sarkastiske Miranda? Carrie er bare en skygge av seg selv, og Samantha er som en dårlig spøk fortalt om og om og om igjen; det er rett og slett ikke morsomt lenger. Charlotte er kanskje den eneste jeg fortsatt tror på. Synd. Replikkene er påtvunget og etterfølges av en pinlig, taus stillet, og man synes bare synd på de stakkars jentene. Det blir som å se på en standupkomiker begå selvmord på scenen. Og du må se på, for du har jo betalt, tross alt. Men som en hardbanka SATC-fan må man jo ikke glemme de gode minnene man har fått gjennom den fantastiske serien. Det er bare så jævla synd at de ikke kunne gi seg da de var på topp. Er enig i absolutt alt. Hadde denne filmen handlet om hvilke som helst fire middelaldrende amerikanske damer på tur til Abu Dhabi (for man kunne jo enkelt byttet dem ut, det var jo ingenting igjen av SATC bortsett fra skuespillerne), hadde denne filmen gått rett på DVD. Kjedelig, manglende historie, pinlig etnosentrisme og produktplassering. Jeg ble faktisk litt fornærma på seriens vegne.
Kråkesaks Skrevet 9. juni 2010 #12 Skrevet 9. juni 2010 Å sende en mann eller noen som såvidt har sett noen episoder av serien til å dømme filmen er helt på tryne. Jeg er blodfan og digget filmen :D Nå er det ikke bare en mann eller noen som såvidt har sett noen episoder av serien som har dømt filmen nedenom og hjem. Både historien og det filmtekniske har fått elendig kritikk. Hadde det vært en anmelder som hadde gitt den dårlig karakter, så hadde det vært så som så, men når flere uavhengig av hverandre synes filmen var møkk så tror jeg på det. I hvert fall når jeg får bekreftet det av flere her også.
Christiane_W Skrevet 9. juni 2010 #13 Skrevet 9. juni 2010 Jeg skjønner bare ikke hvorfor de ikke spilte mer på f.eks. at Charlotte sliter med rollen som tobarnsmamma og er utslitt, at Miranda sliter på jobben, Samanthas overgangsalder og Carrie og Big sine ekteskapsproblemer... Det er jo nok av storylines tidlig i filmen de kunne spilt vidre på og utdypet, i steden for at de bare drar avgårde til Abu Dhabi og overfladisk tar tak i problemstillingene fra tidlig i filmen. Det ryktes jo at en tredje film muligens er på trappene og dersom ryktene skulle vise seg å være sanne håper jeg at de gjør en LANGT bedre jobb enn de gjorde med nummer 2.
Mischa Skrevet 9. juni 2010 #14 Skrevet 9. juni 2010 Jeg likte den! Men var jo forberedt på at den ikke var noen høydare basert på kritikken den har fått, men er jo SATC-fan så filmen gikk rett hjem hos meg Ingen Oscar-vinner, men det var ikke det jeg ville ha heller. Jeg ville ha kul musikk, stilige antrekk og flotte omgivelser.. og det fikk jeg
Wonders Skrevet 10. juni 2010 #15 Skrevet 10. juni 2010 (endret) skjønner ikke hvor alle får dette tomme innholdet fra. SATC er ikke ment som verken drama eller dypt til ettertanke. Det er pur underholdning med snar av attitude og humor. Det er ikke mer komplisert enn det. Jeg er oxo blod-fan, og var lettet at filmen ikke var like vond som den første. Kjipt å se Big & Carrie ikke gifte seg i biblioteket... Og slåingen med blomstrene og de stygge ordene. Denne gangen var det Carrie som stod for utroskapen. Hadde hun ikke sagt noe og forsnakket seg ville BIG dumpet henne og skaffet seg en ny Stick-Figure-With-No-Name. Liza Minnelli var med! Og de hadde svaner, fikk ikke nok av bryllupet! Det er j blitt fler homo-bryllup i USA så at de oxo er jøder var big deal! Samantha med Miley Cyrus var skikkelig latter-kick! OG Omid Djalili VAR MED, LO MEG SKAKK; Likte at Charlott tok mer tid for seg selv, at Miranda sluttet i den stressende jobben, og fant en jobb hvor de satte pris på henne, Carrie kombinerer sine intresser med BIG, og sam forblir den samme... OG at de viste at ikke alle damer i midøsten er klin gale. Eller jo, de bruker sykt mye penger på mote da og plastiske oprasjoner hihi... Godt poeng der. Endret 10. juni 2010 av Wonders
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #16 Skrevet 10. juni 2010 Jada, SATC skal være underholdning og ikke dypt drama, det er jeg helt enig med Wonders i, men problemet med SATC 2 var i mine øyne at nettopp attituden og humoren var ganske så fraværende. Jeg synes jo ærlig talt ikke at serien var like overfladisk som den siste filmen, der var det da både opp og nedturer. SATC 2 fremstod for meg som ganske innholdsløs, fire middelaldrende damer fra USA reiser på tur til superluksus i Abu Dhabi med diverse kulturkræsj. Jeg fikk ikke SATC følelsen av denne filmen.
mariab Skrevet 10. juni 2010 #17 Skrevet 10. juni 2010 Helt enig med siste AnonymBruker her. I serien har karakterene dybde, men i filmen ble alt bare platt og parodisk.. Spesielt Samantha.
MarianneE Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #18 Skrevet 11. juni 2010 Jeg likte den! Men var jo forberedt på at den ikke var noen høydare basert på kritikken den har fått, men er jo SATC-fan så filmen gikk rett hjem hos meg Ingen Oscar-vinner, men det var ikke det jeg ville ha heller. Jeg ville ha kul musikk, stilige antrekk og flotte omgivelser.. og det fikk jeg
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #19 Skrevet 11. juni 2010 Jeg er også blodfan av SATC og likte filmen KUN FORDI det var SATC. Ellers var den ganske dårlig.
MarianneE Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #20 Skrevet 11. juni 2010 OG Omid Djalili VAR MED, LO MEG SKAKK; Jeg så det var noe kjent, men så ikke hvem det var. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå