Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Jeg er skikkelig, skikkelig lys i huden, så vidt mørkere en hvit Har funnet meg concealer som passer til bruk under øynene i en lys nok farge, men en concealer til å dekke urenheter, røde prikker på huden ol har jeg ikke funnet. Har prøvd GloCamouflage, og liker dekkevnen, men selv den lyseste fargen er altfor mørk til meg og ser oransje ut på huden min i dagslys. Noen som vet om noen ekstremt lyse, gode concealere? Fra gode merker, ikke noe L'Oreal, Maybelline eller sånt skvip. Hadde blitt veldig glad om noen visste om noen gode og ville dele
nyeher Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 denne er lys. er lys i huden selv, og det er ikke lett å finne en foundation og concealere i en lys nok farge her i norge. http://strawberrynet.com/makeup/helena-rubinstein/magic-concealer---01-light/37065/#DETAIL
Rumohra Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 (endret) Dior har en "concealer" som er lys vet jeg. Det er egentlig ikke den de fører som concealer, mer en highlighter. Husker ikke navnet i farta. Den ga meg en veldig glød og dekket greit, og var lys og fin i fargen. Den var dessverre ikke veldig drøy, spesielt ikke da jeg brukte den som concealer og ikke highlighter, men er kanskje verd å sjekke ut? Edit: Skinflash heter den!! Endret 9. juni 2010 av Rumohra
fink Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har veldig lys hud. Har en concealer fra everyday minerals som er veldig lys og fin. Tror den heter intensive light. Den blir too much under øynene, for den har utrolig god dekkevne, men er perfekt for små urenheter eller røde prikker.
Gjest WendyClear Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har også ekstremt lys hud, bruker highlighter fra bodyshop, den er veldig lys og dekker bra.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 Oppdatering fra TS: Bestilte intensive fair fra Everydayminerals (+ noen andre produkter derfra for å teste, shopoholiceren i meg våkner av nye nettbutikker ), og er ekstremt fornøyd! Fargen er super, både concealeren og de andre produktene jeg kjøpte derfra, og dekkevnen var det ingenting å si på. Også så billig! Kjøpte fullsize jeg, og kommer sikkert til å ha concealer i et par år. Jeg vil bare si tusen takk til dere som anbefalte den!
fink Skrevet 17. juni 2010 #9 Skrevet 17. juni 2010 Oppdatering fra TS: Bestilte intensive fair fra Everydayminerals (+ noen andre produkter derfra for å teste, shopoholiceren i meg våkner av nye nettbutikker ), og er ekstremt fornøyd! Fargen er super, både concealeren og de andre produktene jeg kjøpte derfra, og dekkevnen var det ingenting å si på. Også så billig! Kjøpte fullsize jeg, og kommer sikkert til å ha concealer i et par år. Jeg vil bare si tusen takk til dere som anbefalte den! Så flott at du ble fornøyd! Jeg har hatt min i to år, først nå begynner den å bli tom Mye for pengene, synes jeg
Wonders Skrevet 18. juni 2010 #10 Skrevet 18. juni 2010 Jeg har samme utfordring. Får det ikke lyst nok, det pleier å bli gult eller brunt. Funnet en som jeg sverger til, oxo om vinter'n. Clinique All About Eyes Concealer. 01 Light Neutral
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå