Gjest KateW Skrevet 19. juni 2010 #61 Del Skrevet 19. juni 2010 Nettopp, allmenngyldig, det er jo det jeg har prøvd å forklare. Enkelte ting er allmenngyldig antatt som pent, og med selvinnsikt vet man om man innehar dette. Som FrkGerd skrev lenger oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juni 2010 #62 Del Skrevet 19. juni 2010 Nettopp, allmenngyldig, det er jo det jeg har prøvd å forklare. Enkelte ting er allmenngyldig antatt som pent, og med selvinnsikt vet man om man innehar dette. Som FrkGerd skrev lenger oppe. Og hva da med upartisk? Har du selvinnsikt så forstår du også at man ikke er upartisk overfor seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 19. juni 2010 #63 Del Skrevet 19. juni 2010 Og der kommer min oppfatning inn. Jeg syns ikke jeg er spesielt pen. Dog kan jeg se at objektivt sett så blir kvinner som ser ut som meg regnet som pene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juni 2010 #64 Del Skrevet 19. juni 2010 Og der kommer min oppfatning inn. Jeg syns ikke jeg er spesielt pen. Dog kan jeg se at objektivt sett så blir kvinner som ser ut som meg regnet som pene. Din subjektive oppfatning, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 21. juni 2010 #65 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Er vel litt andre ting som spiller inn her... Man er ikke låst til sin "klasse" av mennesker, eller må holde seg til de som ligger på samme skalaen. Men det blir ofte slikt for folk ikke våger seg over på de penere menneskene. De som våger har som regel en desperat approach og man merker fort at personene ser opp til enn eller setter deg på pidestal. Forskjellen er de som faktisk ikke tenker så mye annet enn at "hun skal jeg ha", uten å tenke over om man har sjangs på henne, om hun er for fin eller om man er bra nok. Men heller bare går inn for å snakke med personen, prøve å bruke personligheten og ens egen væremåte for å tiltrekke. Ikke komme bort å prise dama opp i skyene, men snakke som man er på samme nivå og slike ting. Sliter også med det samme som dere, på nettdating så er alltid de kjekke man får god kontakt med og virkelig virker som noe å satse på er i feil del av landet. Kjekt å bli kjent med nye mennesker, men kjedelig når det er evig langt unna. Til dere jenter som sier det er cirka 100 pene menn i norge... Gresset er alltid grønnere på andre siden, uansett om man bor i stavanger, oslo eller bergen. Er aldri nok pene mennesker, ihvertfall ikke nok av de pene som man faktisk kan få Endret 21. juli 2010 av For the ladies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #66 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg har forstått de senere årene at jeg egentlig er ganske kjekk. Jeg har ofte lurt på hvorfor jeg nesten aldri blir forelsket, Når kompiser av meg falt for noen hele tiden. Det var helt til jeg leste forskning som gikk ut på at man ubevisst ser hvor symetrisk/pen man er selv om man ikke er klar over det. Dette gjør at når man leter etter partner så forelsker man seg ofte i en på (hater det utrykket) samme nivå. Eller en som er like symetrisk etc. Dette syns jeg egentlig er ganske forjævlig siden jeg har opplevd flere jenter som jeg virkelig digger som har vært tiltrukket av meg. Disse jentene klarer jeg desverre ikke å bli forelsket i. Resultatet så rart som det høres ut er at en del av de pene går lengre single av gangen, og kan føle seg ensomme. De har færre og ta av. Nå vil sikkert mange si at jeg er overfladisk, har et luksusproblem etc. Men jeg vil si til mitt forsvar at jeg altid prøver å sende ut riktige signaler, fordi jeg er redd for å såre. Jeg ligger ikke med andre enn de jeg er sammen med. Jeg er også genuint missfornøyd med at jeg er sån. Jeg vil gjerne svare cuckold med at jeg er helt enig i hva han sier. Har man urealistisk høyt syn på eget utseende kan man nok sikte for høyt. Begynner å lure på om det stemmer at kvinner er dårlig til å bedømme kvinners utseende. Da snakker jeg om erfaring. Tror selvfølgelig ikke flertallet har prinsessesyndromet cuckold snakker om, men mye tilsier at TS har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Lane Skrevet 21. juni 2010 #67 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg har forstått de senere årene at jeg egentlig er ganske kjekk. Jeg har ofte lurt på hvorfor jeg nesten aldri blir forelsket, Når kompiser av meg falt for noen hele tiden. Det var helt til jeg leste forskning som gikk ut på at man ubevisst ser hvor symetrisk/pen man er selv om man ikke er klar over det. Dette gjør at når man leter etter partner så forelsker man seg ofte i en på (hater det utrykket) samme nivå. Eller en som er like symetrisk etc. Dette syns jeg egentlig er ganske forjævlig siden jeg har opplevd flere jenter som jeg virkelig digger som har vært tiltrukket av meg. Disse jentene klarer jeg desverre ikke å bli forelsket i. Resultatet så rart som det høres ut er at en del av de pene går lengre single av gangen, og kan føle seg ensomme. De har færre og ta av. Nå vil sikkert mange si at jeg er overfladisk, har et luksusproblem etc. Men jeg vil si til mitt forsvar at jeg altid prøver å sende ut riktige signaler, fordi jeg er redd for å såre. Jeg ligger ikke med andre enn de jeg er sammen med. Jeg er også genuint missfornøyd med at jeg er sån. Jeg vil gjerne svare cuckold med at jeg er helt enig i hva han sier. Har man urealistisk høyt syn på eget utseende kan man nok sikte for høyt. Begynner å lure på om det stemmer at kvinner er dårlig til å bedømme kvinners utseende. Da snakker jeg om erfaring. Tror selvfølgelig ikke flertallet har prinsessesyndromet cuckold snakker om, men mye tilsier at TS har det. Har det sånn som deg, å det er fryktelig trist og ensomt. Jeg lider IKKE av noe prinsessesyndrom da jeg konstant hører hvor pen jeg er av fremmede og bekjente. Jeg blir ikke tiltrukket av gutter som er under "mitt nivå" som du sier, å det er desverre vanskelig å finne noen i min skala (ja, jeg høres fæl ut blabla) men slik er det. De få gangene jeg har vært forelsket har det kun vært i samme type mønster med menn, de ligner nesten litt på meg bare i en høy og mørk versjon. Ser også at mine venninner med normalt utseende blir fort forelsket. Etablert er de hele gjengen. Skulle gitt så mye for å blitt forelsket i en som bare var snill og god, men jeg KLARER bare ikke bli forelsket om tiltrekningen ikke er der. Å det er den ikke med mindre mannen er vakker. Vil heller være alene enn i forhold med en jeg ikke er tiltrukket av, det går aldri bra. For the ladies: Har du tre damer på en gang mener du? bare lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 22. juni 2010 #68 Del Skrevet 22. juni 2010 Vil heller være alene enn i forhold med en jeg ikke er tiltrukket av, det går aldri bra. Dette gjelder vel for de fleste, men tiltrekkning handler om langt mer enn utseende. Hvis utseende til personer utelukkende bestemmer om du tiltrekkes av de eller ei, så har du et problem. Og så kommer det evigunge spørsmålet, hva er vakkert? La oss for diskusjonens skyld si at jeg er perfekt for deg, men det er ikke gitt at jeg finner deg attraktiv. Har man derimot flere strenger å spille på, så øker man sjansen for å treffe noen man klaffer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 22. juni 2010 #69 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Håper dette svarer på spørsmålet ditt. Ikke mening å utdype så mye, men vil ikke at dere tror jeg bare er rundt å player eller utnytter damene. Det har jeg ikke noe ønske om å gjøre. Endret 21. juli 2010 av For the ladies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #70 Del Skrevet 22. juni 2010 Penny Lane : Har det, men ser ikke på det som noe galt nødvendigvis. Hun ene er en kjekk jente som jeg tullesloss med og er ganske mye rundt, mer en tulle vennine som ofte sover hos meg, ikke noe stress og havnet sånn noenlunde i forhold med, men fikk bremset det og sa at jeg digger henne, men vil bare være venner, kort tid etter ble det til at vi har "venne sex å prøver å lære nye ting". Hun andre er en eldre vennine som jeg ikke ser så ofte, men som regel stikker innom en sjelden gang i blandt på kveldene, lager finere middager med og bare slapper av med. Ligger sjeldent med henne, å hun synes det er helt greit. Når jeg sa jeg bare vil være venner, så fikk jeg tilbudet om å være elskere, men vil ikke det. Vil være venn med henne, å og vi koser litt en sjelden gang, så er det helt greit. Hun tredje er en trenings/fitness dame som også er litt eldre, ser hun kansje 1-2 ganger i uka på det beste. Veldig kul jente, trener med henne å er stort sett slikt det går i. Frykter for at hun annser meg som typen, men det skal jeg snakke med henne i løpet av uka om. Da hun er kjekk i små doser, men det aldri hadde funket i et forhold, da hun har stikk motsatt personlighet å væremåte av hva jeg har. Så hun blir nok bare en vennine fortløpende. Har kun hatt sex med henne en gang for lenge siden, kun kyssing i ettertid på tross av at vi har delt seg en del ganger etter det. Der har du situasjonen min da. Evig frustrerende å treffe veldig kjekke damer som er kule på hver sin måte, men jeg vil ha ei jeg kan få et seriøst forhold med, slapper av rundt å alt bare funker. Men frem til den tid, så blir det å ha forskjellige venniner som dekker hvert sitt aspekt av den dama jeg drømmer om. Høres ganske drittsekk ut, men ikke let å forklare. Så lenge jeg behandler de med respekt å gjør det jeg kan for å glede de på alle måter, så ser jeg ikke noe galt i det. 2 av de 3 vet egentlig at jeg ikke er eksklusiv med en av de, men de velger å akseptere det og har ikke noe problem med det. Man klarer sjeldent å skjule det helt, når alle har blogger, facebook å alt annet av greier, men da man vinner en del på å være åpne og i stor grad ærlig. Håper dette svarer på spørsmålet ditt. Ikke mening å utdype så mye, men vil ikke at dere tror jeg bare er rundt å player eller utnytter damene. Det har jeg ikke noe ønske om å gjøre. Jeg syns det er uetisk sån som du driver på. Hva hvis en eller flere av dem har sterke følelser for deg uten å si det. Man bør være forsiktig med lekeflørtning og vennesex. Jeg har ganske høy sexualdrift, men klarer likevell og beherske meg og hjelpe meg selv. Ja jeg er en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 22. juni 2010 #71 Del Skrevet 22. juni 2010 Syns også pene menn og modeller tar til takke med støgge kvinnfolk jeg? Mulig det, men jeg tror ikke at pene menn synes at lettere mentalt tilbakestående kvinner er så grusomt stas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #72 Del Skrevet 22. juni 2010 Nettopp, allmenngyldig, det er jo det jeg har prøvd å forklare. Enkelte ting er allmenngyldig antatt som pent, og med selvinnsikt vet man om man innehar dette. Som FrkGerd skrev lenger oppe. Når du sier det på den måten du gjør virker det både falsk beskjedent og blærete. Jeg synes jeg selv er pen i hvertfall stort sett, men hva jeg er objektivt sett det vet jeg ikke. Jeg vet i hvertfall at mange gutter synes jeg er pen, men at mange ikke synes jeg er pen nok. Uansett synes jeg det er bedre å uttale seg subjektivt når man snakker om seg selv. Å snakke om seg selv på en objektiv måte virker rett og slett ganske fjollete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #73 Del Skrevet 22. juni 2010 Blærete? Det syns jeg ikke. Forstår hva KW mener her jeg. Det handler om phi, det gyldne snitt Man kan rent objektivt sett se om man passer inn her. Ikke bry deg KW, du får nå stadig pepper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #74 Del Skrevet 23. juni 2010 Penny Lane : Har det, men ser ikke på det som noe galt nødvendigvis. Hun ene er en kjekk jente som jeg tullesloss med og er ganske mye rundt, mer en tulle vennine som ofte sover hos meg, ikke noe stress og havnet sånn noenlunde i forhold med, men fikk bremset det og sa at jeg digger henne, men vil bare være venner, kort tid etter ble det til at vi har "venne sex å prøver å lære nye ting". Hun andre er en eldre vennine som jeg ikke ser så ofte, men som regel stikker innom en sjelden gang i blandt på kveldene, lager finere middager med og bare slapper av med. Ligger sjeldent med henne, å hun synes det er helt greit. Når jeg sa jeg bare vil være venner, så fikk jeg tilbudet om å være elskere, men vil ikke det. Vil være venn med henne, å og vi koser litt en sjelden gang, så er det helt greit. Hun tredje er en trenings/fitness dame som også er litt eldre, ser hun kansje 1-2 ganger i uka på det beste. Veldig kul jente, trener med henne å er stort sett slikt det går i. Frykter for at hun annser meg som typen, men det skal jeg snakke med henne i løpet av uka om. Da hun er kjekk i små doser, men det aldri hadde funket i et forhold, da hun har stikk motsatt personlighet å væremåte av hva jeg har. Så hun blir nok bare en vennine fortløpende. Har kun hatt sex med henne en gang for lenge siden, kun kyssing i ettertid på tross av at vi har delt seg en del ganger etter det. Der har du situasjonen min da. Evig frustrerende å treffe veldig kjekke damer som er kule på hver sin måte, men jeg vil ha ei jeg kan få et seriøst forhold med, slapper av rundt å alt bare funker. Men frem til den tid, så blir det å ha forskjellige venniner som dekker hvert sitt aspekt av den dama jeg drømmer om. Høres ganske drittsekk ut, men ikke let å forklare. Så lenge jeg behandler de med respekt å gjør det jeg kan for å glede de på alle måter, så ser jeg ikke noe galt i det. 2 av de 3 vet egentlig at jeg ikke er eksklusiv med en av de, men de velger å akseptere det og har ikke noe problem med det. Man klarer sjeldent å skjule det helt, når alle har blogger, facebook å alt annet av greier, men da man vinner en del på å være åpne og i stor grad ærlig. Håper dette svarer på spørsmålet ditt. Ikke mening å utdype så mye, men vil ikke at dere tror jeg bare er rundt å player eller utnytter damene. Det har jeg ikke noe ønske om å gjøre. Uffda.. Vet de om hverandre da? Får virkelig håpe du bruker beskyttelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 23. juni 2010 #75 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Forstår at det ikke er lett å forstå eller tro at det funker uten problematikk, men etter hva jeg opplever, så fungerer det utmerket for deres del, er mer jeg som stresser litt for å glede de og ha tid når de vil ha tid med meg. Men er en liten pris å betale for å ikke havne i noe seriøst, så lenge jeg ikke finner noen som jeg kan bli seriøse med. Endret 21. juli 2010 av For the ladies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå