Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 For første gang i livet mitt fikk jeg en mobil med innebygd kamera, det skulle vise seg å være litt uheldig. For saken er det at jeg for første gang i livet mitt innser at jeg både har skjev nese og litt skjeve lepper. Leppene er det ikke så farlig med, da jeg kan sminke dem symmetrisk, men nesa begynner å plage meg litt. Jeg har aldri ''sett'' de feilene i speilet, og har alltid vært fornøyd med både leppene og den lille nesa mi i speilet, men på bildene så ser det ikke ut. Jeg begynner å mistenke om jeg har levt på en illusjon hele livet, og om folk egentlig oppfatter meg slik de ser meg på bildene. På bildene er den ene siden av nesa synlig skjevt med tykk bruskben og en skjev neseben ( der hvor nesa starter i panna). Den andre siden av nesa er nærmest perfekt. Jeg har vurdert hva som kan ha ført til denne skjevheten, og har kommet fram til at det nok var den skaden jeg ble påført i barndommen. Men det er et mysterium for meg hvorfor dette ikke har vist seg i speilbildet mitt? Burde jeg gå for en operasjon, eller er det bildene som lyver og speilet som snakker sant? For øvrig ser jeg feilen i speilet også nå, siden jeg fokuserer så enormt mye på det. Hjeeelp meg
Lilandry Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Kjære deg! Ingen er perfekte! Vi ser oss i speilet hver dag, til slutt vil vi alltid finne feil bare du selv ser. Husk at bilder kan ofte bli feil, ettersom hvilken vinkel bildet er tatt i osv., bilder kan ofte bli uheldige! Jo oftere du ser deg i speilet, jo lettere er det å finne feil. Jeg har sminket mangen, det er ganske mangen som ikke er symmetriske i ansiktet. Jeg har foreksempel et øye der det er litt mer "sløvt", det er fordi det henger litt mer hud over det øyet. Klart det har plagd meg, da jeg sa det til samboer, kunne han ikke se det...! Det viser seg at det er jeg selv som legger mest merke til det! Så ikke la dette plage deg, synst ikke du skal vurdere operasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå