Gjest reebok Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har krympet litt, og av den grunn har mine jeans vært litt slamsete, vid i livet, så jeg har måttet snurpe beltet sammen, så nei - det har ikke sett helt bra ut. Jeg har imidlertid lagt merke til at jeansene mine lager en kneppelyd bak (eller midt under, i skrittet) når jeg går. Sinnsykt irriterende! Ok, så trodde jeg at de var blitt så slamsete og store at det var grunnen. Men, så har jeg gått til innkjøp av nye jeans, stretchjeans, for å få den perfekte passformen. Og jeg kjøpte de veldig trange, for av erfaring kan de vide seg ut. Likevel - disse lager også kneppelyd! Jeg tror jeg blir gal! Så er det altså ikke buksene som er problemet da? Men meg? Er det kroppen min som er rart utforma, eller måten jeg går på, som gjør at det blir sånn lyd? Noen teorier eller lignende opplevelser??
meelissa Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Jeg opplever av og til det samme! Aner ikke hva det skyldes.. Må følge med på denne tråden og se om noen har fornuftige innspill
Kladd Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har opplevd akkurat det samme! Men da kun på litt tighte jeans som har blitt litt slitte i rompa. Jeg ser for meg at det har med passformen å gjøre, at stoffet bretter seg litt.
Malibulita Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Samme her, og jeg har innbilt meg at det er sømmene som treffer hverandre og gnisser..
ynskje Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 (endret) Kjenner til dette her, får det spesielt når jeg går med bukser som er stramme over baken, og litt løsere/slitt under baken/på lårene. Hos meg er det baklommene, spesielt de som ender akkurat der rumpa slutter, som "slår" mot baksiden av låret. Vet ikke helt hvordan jeg ellers skal forklare det,men håper dere forstår. Det hjelper i midlertid å hipse buksen skikkelig opp, sånn at lommen ikke ender rett nedenfor baken. Endret 11. juni 2010 av ynskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå