Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #1 Skrevet 22. september 2003 er 160 og veier 52 kg. får dårlig samvittighet når jeg spiser noe søtt og usunt. både poteter og pasta. føler at jeg bare esr ut. ihvertfall magen min. hva er et greit inntak av kallorier daglig for å holde vekta eller gå ned? hvor mange kalorier er det feks. i en porsjon vanlig middag? burde det kuttes ut? hva er best å spise til frokost. brød er jo tydligvis ikke bra. knekkebrød er ikke særlig bedre. blir helt matt. må nesten bare leve på vann
Gjest Poirot Skrevet 22. september 2003 #2 Skrevet 22. september 2003 Kutt ut'a. Du er helt fin som du er, ingen grunn til å gå ned.
Tusenfryd Skrevet 23. september 2003 #3 Skrevet 23. september 2003 Du skal ikke gå ned. Skal du gjøre noe, er det trening som gjelder. Hvis du vil bli sterkere, stramme opp etc. Du skal ikke gå ned i vekt. Når du begynner å trene vil du kanskje til og med gå opp i vekt - for muskler veier mer enn fett. Men slanke deg skal du ikke.
Englepusen Skrevet 23. september 2003 #4 Skrevet 23. september 2003 Du har ingen grunn til å slanke deg! Bare spør venner/familie. Det er ikke lett å være objektiv når man ser seg selv i speilet..
Gjest Candyfloss Skrevet 23. september 2003 #5 Skrevet 23. september 2003 160 cm og 52 kg er ikke mye i det hele tatt!!Hva skulle du helst ha veid, da? 30? :o 52 kg og 160 klinger i hvert fall fint i mine ører :D
Mathias Skrevet 23. september 2003 #6 Skrevet 23. september 2003 Middag og frokost er det viktigste man spiser det.... Og du veier lite i forhold til gjennomsnittet!
Midnattsol Skrevet 23. september 2003 #7 Skrevet 23. september 2003 :o Er du gaaal, du skal vel ikke ned i vekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå