allover Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Noen som har gått til Prekestolen med barn? Mine er 5 og 9 år.. og jeg har lyst til å ta den turen. Måtte jo vært fantastisk?
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Går fint det, bare beregn god tid og kos dere på turen. Det er en fantastisk tur, så gled dere!
MartaM Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Det skal gå veldig fint! Både jeg og mine søsken gikk til Preikestolen da vi var så små.
FastEnde Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Hei, Min sønn er tre år gammel. Går det greit å ta med han eller er han for liten enda?
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Det er superkort fra parkeringen ved campingsplassen og opp! Vi gikk opp på 30-40 minutter eller noe sånt, men da gikk vi i godt tempo, da. Det er ikke vanskelig å gå, en treåring kan fint bli med. Kan jo sitte på skuldrene en liten stund om han trenger litt pause.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Var på den turen med en treåring og femåring, gikk strålende, bare ikke forhast dere og beregn LANG tid
Monarabb Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Har selv gått den turen med en på 3 og 5 år. Gikk helt fint det. Ungene likte seg merkelig nok best når det var aller brattest og mest steiner å hoppe på! hehe.. Men beregn god tid!
allover Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2010 Da er det bestemt! Jeg tar med ungene og vi skal oppleve Prekstolen i sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå