Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #21 Skrevet 20. juni 2010 -De som konsekvent bare skriver om hvor mye de elsker kjæresten sin. Eventuelt skriver det før eller etter noe helt annet i statusene hver eneste gang. (Kari skal klippet gresset. ELSKER DEG KJÆRESTEN MIN DU ER BEST <3 <3< <3 <3 <3 <3) Det er veldig unødvendig og de fleste har fått med seg at hun både har kjæreste og elsker han. Trenger ikke promotere det fire ganger om dagen til alle. - De som melder seg ukritisk inn i alt av grupper og sider. (Man ser jo at de gjør det når de først blir medlem av "vi som elsker metallica" og så dagen etter blir medlem av "vi som ikke kan fordra metallica". Irriterer meg ikke egentlig, men syns det blir litt for dumt. - UTbretting av følelser og sinnstilstander langt utover det "normale". Har noen som legger inn lange avsnitt om hvor dårlig de føler seg og hvor slitsomt alt er og hvor trist og leit og vanskelig og dårlig alt er. Og så dagen etter kan det være et like langt innlegg om hvor bra alt er og i det hele tatt. Og sånn går dagene. Gjentar seg hele tiden. Det er visst noen det er veldig synd på og som trenger mye oppmerksomhet. Desto like irriterende er det når de samme venninnene gang på gang må kommentere med hvor mye de føler meg henne og blabla. (Akkurat som at alt er så mye verre for henne enn for alle andre ) - Generelt alt for hyppige oppdateringer med masse utropstegn og smileyer og mas. Det går vel an å begrense seg litt.
fink Skrevet 20. juni 2010 #22 Skrevet 20. juni 2010 De som skriver noe vagt (f.eks. "Fy faen! Enkelte kan man tydeligvis ikke stole på!"). Og når folk spør hva som har skjedd, så "vil de ikke snakke om det" Mye jeg overser og finner uinteressant, bare noen få ting som irriterer meg, men dette er en av dem. Statusmeldinger som helt klart sikter til enkelte personer og privatsaker. Vitner om umodenhet og et enormt eksponeringsbehov i mine øyne.
Jade Skrevet 20. juni 2010 #23 Skrevet 20. juni 2010 De som skriver at de trener og vasker huset - HELE TIDEN!!! Det er bare for å gi meg dårlig samvittighet!! (og det virker )
Gjest Emera Skrevet 20. juni 2010 #24 Skrevet 20. juni 2010 Jeg begynner å bli sånn passe lei av alle invitasjoner til ulike grupper og arrangementer av typen "trykk liker og vinn reise til et eller annet fjernt sted." Eller en annen premiegreie. Det er tydeligvis meningen å invitere alle på vennelista si for å øke egne sjanser til å vinne. Det flommer over av sånt hos meg, og jeg bryr meg ikke om det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #25 Skrevet 22. juni 2010 Tja... Kan plukke ut statusene til ei på vennelista som eg ikkje kjenner: man får vondt i håve av å grine.. Når skal ting bli bra igjen?! Hvor ei spør hva som skjer, med null respons naturligvis. er litt lei seg så tar en busstur til XXXXXXXX hotell Igjen, ei som spør hvorfor hun er lei seg. Og atter ein gang, null respons. Er ikke så lei seg lengre. Kjæresten min gjore det bra der :D Ingen som har gadd kommentere på den. Rart. Er lei slike som syter ræva av seg på facebook, men som ikkje gidder si hva som er galt eller i det heile tatt svare når folk prøver å være sympatiske. Buhuu, det er synd i meg, men eg vil ikkje fortelle hvorfor Har også et narkomant eks-kjæreste par som rett og slett EEEEEELSKER å ta private ting på statusen sin eller som vegg-melding når det gjelder hverandre. Om å gjøre å dra alle på vennelista inn i det idiotiske dramaet sitt.. For det er jo veldig vanskelig å ta slikt på privaten. Så hver gang det er noe tull mellom de så popper det opp lange meldinger på status eller vegg. Eg får meg ihvertfall ein god latter over hvor tragiske de er.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #26 Skrevet 22. juni 2010 Jeg gidder aldri å kommentere eller spørre "hva da" på statuser der det hintes til at de vil ha oppmerksomhet. Har ei på min facebook som skriver en status, men så har ho kanskje ikke fått noe tilbakemelding på den på 10 min, så da legger hun til litt til.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #27 Skrevet 22. juni 2010 Jeg gidder aldri å kommentere eller spørre "hva da" på statuser der det hintes til at de vil ha oppmerksomhet. Ikke jeg heller. Kjenner jeg blir enda mer irriteret når noen "biter på" og engasjerer seg skikkelig i hva problemet er (og da mener jeg folk som alltid har slike hintende statuser og som alltdi har det veldig fælt uten at de egentlig har det).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå