Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #1 Skrevet 22. september 2003 Noen som så på Valen-TV i kveld. Jeg hadde ganske store forventninger til dette programmet, men kjære vene så lite morsomt det var! Hva syns dere?
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2003 #3 Skrevet 22. september 2003 NÅ er det ferdig. Men har man sett ham en gang, så har man liksom sett det meste...! (dessuten fulgte jeg ikke helt med for jeg MSN-pratet med Hilde K S og surfet rundt på forumet samtidig )
Barbie Skrevet 22. september 2003 #4 Skrevet 22. september 2003 :evil: Jeg glemte det,og fikk bare med meg de siste 10 minuttene! :evil: Var det ikke noe bra,altså?
Gjest Lea Skrevet 22. september 2003 #5 Skrevet 22. september 2003 Ja, NÅ er der ferdig Synes at det var helt greit jeg, han er dyktig i det han gjør. Men de helt store latterkulene uteble.
mellom Skrevet 22. september 2003 #7 Skrevet 22. september 2003 utrolig ujevnt og veldig veldig dårlig produsert...
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #8 Skrevet 22. september 2003 Men det er jo ikke ferdig ennå... Ja jeg vet det. Satte meg foran pc-skjermen og skrev denne tråden istedet, for jeg gadd ikke se på lenger. Jeg bare hørte på resten. SÅ kjedelig syns jeg det var
Gjest sunshine-t Skrevet 22. september 2003 #9 Skrevet 22. september 2003 jeg syntes det var bra! men som han har sagt selv, at rpgalendingene, som har sett masse til han i flere år, kanskje skjønner humoren bedre enn enkelte andre. ok, det var ikke sånn at jeg lå å vrei meg på gulvet i latter, men det er jo første programmet... det er jo ikke sikkert det blir sånn i neste alikevel.. jeg skal jaffal se de nestes programmene!
Arwen Skrevet 22. september 2003 #11 Skrevet 22. september 2003 jeg synes han er veldig flink (selv om jeg synes han ser litt vel klysete ut) derfor skuffet programmet meg. Savnet et eller annet...
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #12 Skrevet 22. september 2003 Ja jeg er nok litt enig med deg Arwen. Jeg syns han har hatt noen artige parodier tidligere, men nå ble det bare for sløvt til at det ble morsomt syns jeg.. Jeg er ganske så skuffa, men jeg kan jo bare la være å se på neste gang
Quinden Skrevet 22. september 2003 #13 Skrevet 22. september 2003 Gleda meg såååå lenge og blei såååå skuffa... jaja... :oops:
Gjest Madley Skrevet 22. september 2003 #14 Skrevet 22. september 2003 Hadde gleda meg SÅNN!! Og ble SÅ skuffet... Er enig i at det er dårlig produsert og dårlig manus faktisk...Han er veldig flink til å parodiere...så han burde satse på å finne seg noen dyktige manusforfattere... Synes nå jeg..
Joplaya Skrevet 22. september 2003 #16 Skrevet 22. september 2003 Leste om programmet i avisen i dag - har selv enda ikke sett det, tok det opp siden 24 kommer først hos oss Han sa selv at dette første programmet ikke var så bra, mest fordi det er en intro til de forskjellige figurene. Hvis dette er en treer, er neste en femmer - på hans skala. Så vi får håpe det tar seg opp da
Gjest Poirot Skrevet 22. september 2003 #17 Skrevet 22. september 2003 Helt greit. Men Fartøy Valen lo jeg så jeg skreik av!!
Diva Skrevet 22. september 2003 #18 Skrevet 22. september 2003 Han virker svært talentfull, så jeg hadde egentlig forventet noe bedre. Lo kun litt når Bjørn Eidsvåg fikk latterkrampe eller hva det nå var. Var litt skuffa jeg :o Tror han har bedre ting på lager enn som så og han var likevel flink til å parodiere.
Sofia Skrevet 23. september 2003 #20 Skrevet 23. september 2003 Jeg synes også den sekvensen med Bjørn Eidsvåg var morsom, skjønner godt at han lo så godt, de syke spørsmålene. Og den sekvensen med Morten Harket på Rorbua var også ganske morsom. Han er jo dyktig dah... Kristian altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå