Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Sommeren nærmer seg og det betyr tv-titting:) trenger en serie å se på enten dvd elle internett. hvilken bør jeg se?
Ung mamma Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Jeg anbefaler på det sterkeste Prison Break og Privat Praksis
olma Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 jeg skal også kjøpe meg en boks av noe slag så her må jeg følge med
Gjest asanti Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Sommer og tvtitting hører jo ikke sammen! Høst og tvtitting. Men uansett. The Oz- gammel men bra serie Dexter - Anbefales på det sterkeste! Greys anatomy True Blood How to make it in America
^^Belle^^ Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Noen av mine favoritter: How I Met Your Mother Sons of Anarchy Friday Night Lights Entourage True Blood Psych Greek Cougar Town Supernatural Skins
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 How I Met Your Mother! The Big Bang Theory Dessuten liker jeg disse: Friends Desperate Housewives House
cilipili Skrevet 12. juni 2010 #9 Skrevet 12. juni 2010 Six Feet Under The Wire The Sopranos Arrested Development Criminal Minds
Tabris Skrevet 12. juni 2010 #10 Skrevet 12. juni 2010 North and South Twin Peaks Carnivale Rome House M.D. Da har vi dekket tre tiår.
tinamarie Skrevet 12. juni 2010 #11 Skrevet 12. juni 2010 Grey's anatomy, frustrerte fruer, prison break, 90210, the hills..
Gjest TanjaS Skrevet 12. juni 2010 #12 Skrevet 12. juni 2010 The Sopranos - I mafia Deadwood - western, bare 3 sesonger ble laget pga lave seertall og ekstremt dyr produksjon ( ), ingen ordentlig avslutning på serien, men Al Swearengen (Ian McShane) er verdt det! Beste karakteren på TV ever The Wire - McNulty og Lester ftw!
Gjest redstar Skrevet 12. juni 2010 #13 Skrevet 12. juni 2010 Couger town The Oz Dexter Being Human - 2 sesonger men ikke mer en 8-9episoder True Blood Vampire diarys og fler
Dancingqueen Skrevet 12. juni 2010 #14 Skrevet 12. juni 2010 Maange av mine favorittserier har i hvert fall blitt nevnt her! Men bare for å ramse opp: House M.D. Grey's Anatomy Privat Praksis True Blood NCIS Big Bang Theory The Mentalist Lipstick Jungle Noe av det beste for mitt øye, helt klart!
cilipili Skrevet 13. juni 2010 #15 Skrevet 13. juni 2010 (endret) The Wire - McNulty og Lester ftw! Må heller ikke glemme Omar. "It's all in the game, yo. It's all in the game." Endret 13. juni 2010 av cilipili
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni 2010 #16 Skrevet 13. juni 2010 Ingen over, ingen ved siden...faktisk ingen under heller: LOST! :rødme:
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #17 Skrevet 14. juni 2010 Sommeren nærmer seg og det betyr tv-titting:) trenger en serie å se på enten dvd elle internett. hvilken bør jeg se? Er sommer det samme som tv-titting??? Som du selv antyder så er det jo på dvd eller nettet man da må se noe for det går jo ingenting på tv på sommeren. Sommeren er utetid det!! Men jeg går utifra at du mener at sommertid er fritid og da har du tid til å se på dvd'er og se serier på nettet. Dexter er nevnt - og du får flere sesonger på box.(nyeste kommer 23. juni) Jeg digger også House Av såkalt SitComs liker jeg Two and a half men 24 har jeg aldri sett på når det går på tv - men har alle sesongene på box. Ellers driver jeg å ser på Familien Macahan - eller I Ville Vesten som den het når den gikk på tv på 80-tallet. Ser på og mimrer over lørdagskvelder da jeg var barn og vi så på Ville Vesten og spiste hjemmelaget pizza.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå