Gjest Ellisiv Skrevet 22. september 2003 #1 Skrevet 22. september 2003 Er det flere enn meg som får tårer i øynene av den reklamen? "Vi klarer oss bra, Jørgen. Vi klarer oss bra..."
Gjest lmari Skrevet 14. oktober 2003 #5 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg begynner å grine hver eneste gang jeg ser den... Til og med når jeg skrur av lyden, griner jeg av den reklamen. Ikke bra!!
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #6 Skrevet 14. oktober 2003 Den er jo faktisk veldig bra - deilig med en reklame som treffer midt i magen, hjertet og tårekanalene uten å bombardere oss med nakne damer, dumme slagord (eller dumme damer og nakne slagord..?) og annet klassisk reklamesnacks. Første gangen jeg så den ble jeg taus i mange sekunder! Dét skjer ikke ofte...
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #7 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg begynner ikke å gråte når jeg ser den, men jeg syns den er trist, og jeg blir litt vemodig hver gang. Første gangen jeg så den, satte den nok en støkk i meg..
punkyB Skrevet 14. oktober 2003 #8 Skrevet 14. oktober 2003 Hvordan er den? Det viser en dame og 2 unger som har mistet mannen. De viser forskjellige situasjonsbilder av familien som er igjen og hvordan de har forandret seg siden de mistet 'mannen i huset' - og noen ganger er han med som levende minne.
Suzy Skrevet 15. oktober 2003 #10 Skrevet 15. oktober 2003 Er det flere enn meg som får tårer i øynene av den reklamen? "Vi klarer oss bra, Jørgen. Vi klarer oss bra..." JA - den er skummelt bra
MarianneE Skrevet 15. oktober 2003 #11 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg gråter hver gang den kommer, jeg!
Redhead Skrevet 15. oktober 2003 #12 Skrevet 15. oktober 2003 Den er veldig bra! Tar meg en tur på kjøkkenet når den vises på skjermen...
Gjest Dolphina Skrevet 15. oktober 2003 #13 Skrevet 15. oktober 2003 Veldig bra reklame egentlig, selv om den blir litt for realistisk for min del... Man vet hvordan det er når man er i samme situasjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå