Gå til innhold

Det ekstra magefettet

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mildt sagt frustert. Jeg har bare 3 måneder på meg til å kvitte meg med det ekstra magefettet.

Det går ikke, det funker kanskje i 2 uker så er jeg usunn igjenn å jeg legger på meg.

Jeg blir ordentlig dårlig av dette,psykiskt altså. Det stopper meg i å leve, får selvtilitt på bånn de dagene hvor jeg er "slem"

Jeg vet utrulig godt hva som er sunt og ikke sunt. Jeg vet også at jeg skal spise mer, hvor ofte og jeg kan forsåvidt det med trening også. Problemet er å fullføre det. Jeg klarer det ikke, sjokolade er for godt til å gi slipp på. Når jeg først spiser ( kan være hva som helst, fra gulrøtter til lakris) så klarer jeg ikke å stoppe. Jeg hater følelsen av å være mett, jeg blir helt dårlig inni meg. Jeg har det utrulig bra de dagene jeg er "flink" blir et nytt menneske, men så kommer kanskje en lørdag hvor jeg skeier ut å da tar det fra 1-5 dager før jeg blir flink igjenn.

Dette er ikke holdbart.

Jeg skal ikke ned mye, å når du ser meg på gata eller i butikken tenker du ikke "æsj, hin var FEEIT" men jeg har en "kosemage" ellers har jeg tynne benn, helt greie skuldre og midje. Men det er rundt rupen og magen. Magen min passer ikke til resten av kroppen. Om jeg ikke trekker inn magen, ja da ville du spurt meg hvor langt jeg er på vei.

Jeg har hørt at 30 days skal kvitte seg med det ekstra magefettet. Det er kanskje 1-2 størrelser jeg vil ned, ikke noe eksrem forandring. Og om den funker, så hadde jeg rukket det før det er "for sent"

Noen som har prøvd den ? Om den så bare svekker sukkerkikket litt, så er det bra nok det også, for godteriet er problemet mitt.

Og får man kjøpt det når man er 17 år ? Det er dette eller å sperre seg inne er jeg redd.

Har prøvd i flere år å slanke meg, gikk ned en del men nå har det stoppet helt opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som forrige innsender sa, punktslaking er og blir umulig. 30 days vil nok slanke lommeboken din, men ikke noe annet.

Problemet ditt sitter i hodet ditt og ikke på magen. Når du sier at du hater følelsen av å være mett så høres det ut som ei jente som holder på å utvikle spiseforstyrrelser. Du er 17 år og har prøvd å slanke deg i flere år? Det er veldig få tenåringer som virkelig trenger å gå ned i vekt. Du er snart 18, så mens du ennå er å annse som barn juridisk sett bør du oppsøke behandlingstjenesten for spiseforstsyrrelser. Jeg vet ikke helt hva den egentlig heter, men det er mye bedre kapasitet og oppfølging for de som er under 18 år. Det burde være enkelt å finne med et søk på Google eller Kvasir.

For de aller fleste er det rett og slett ikke naturlig å ha helt flat mage. De reklamemodellene som herjer rundt på diverse nettaviser nå har gått mye ned i vekt med Photoshop.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...