Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat funnet ut at samboeren min har meg på limited profile på facebook. Han satt vedsiden av meg i sofaen og kikket gjennom chatten, og da så jeg at jeg sto som limited. Jeg ble så sjokka at jeg ikke sa noe.

Nå er han på trening, men kommer snart hjem. Og da vet jeg at jeg må ta det opp med ham. Jeg er både såret og lei meg, og ikke forstår jeg hvorfor heller. Han har gitt meg passordet hans tidligere, så det er jo ikke noe problem for meg å gå inn og sjekke, og det vet han vel, så om han prøver å skjule noe hjelper det jo ikke akkurat å ha meg på limited profile...

Jeg har aldri hatt behov for å snike, men nå merker jeg at jeg lurer på om han skjuler noe for meg, og hva.

Jeg vil hvertfall ta dette opp med ham når han kommer hjem, jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal si det. Føler meg litt dum som ikke nevnte det når jeg så det, men jeg ble så satt ut.

Har dere noen tips til hvordan jeg kan ta dette opp uten å virke kjeftete? Hva ville dere gjort?

Beklager at dette ble så rotete, og tusen takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er limited profil?

At jeg får begrenset tilgang til facebook profilen hans

Skrevet

Ugh! Ja, det ville jeg tatt som et svik. Hvorfor skulle han gjøre det hvis han ikke hadde noe å skjule? Er du sikker på at du fortsatt har tilgang til profilen med passord slik du hadde? Han kan jo ha skiftet passordet.

OG så ville jeg tatt høyde for at han kan ha satt deg slik ved en feiltakelse. Han kan jo ha trykket feil.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Min kjære hadde satt meg som det, og da jeg så det så ble han skikkelig overrasket. Han hadde bare villet prøve det ut en gang for å sjekke hvordan det fungerte og da valgte han meg for å ikke prøve det ut på noen andre som kanskje ville ta det ille opp. Han åpnet igjen med en gang.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper selvfølgelig at det kan være noe slik, men jeg sitter med en dårlig følelse likevel. Jeg har på en måte lyst å sjekke om jeg kommer inn med passordet hans enda, men jeg vet ikke om jeg burde.

Hvordan skal jeg ta det opp når han kommer hjem? Vil ikke starte noen krangel tilfelle det er en enkel forklaring.

Skrevet

Hva er problemet med å sjekke om passordet stemmer? Han har gitt det til deg. Han kan jo heller ikke få vite at du har prøvd det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet med å sjekke om passordet stemmer? Han har gitt det til deg. Han kan jo heller ikke få vite at du har prøvd det.

Da var det sjekket, passordet er det samme.

Skrevet

Jeg synes at du skal sjekke passordet hans, og la han få høre når han kommer hjem. Jeg synes det er viktig å ikke være redd for å si det man føler når man er i et forhold. Det hemmer kommunikasjonen og dermed nærheten og tilliten til hverandre også.

Bare vær klar og konsis når du snakker med han uten å heve stemmen, diskutere men ikke krangle. Og si alt du har på hjertet uten å holde tilbake. :) Så skal det ordne seg skal du se :hug:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det ordnet seg. Jeg spurte når han kom hjem, og han forklarte at han ikke ville at alle vennene skulle ha tilgang til bilder ol., så han har bare gitt de nærmeste, blandt annet meg, tilgang til dette. Han viste meg at dette stemmer også. Og jeg føler meg veldig lettet.

Tusen takk for alle svarene :)

Skrevet

Det ordnet seg. Jeg spurte når han kom hjem, og han forklarte at han ikke ville at alle vennene skulle ha tilgang til bilder ol., så han har bare gitt de nærmeste, blandt annet meg, tilgang til dette. Han viste meg at dette stemmer også. Og jeg føler meg veldig lettet.

Tusen takk for alle svarene :)

han trenger jo ikke sette deg å limited da...deter jo de han ikke vil skal se alt som burde stå der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...