Gjest j21 Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Er så frustrert at jeg holder på å gå på veggene snart. Har veldig stor sexlyst, men har ingen partner lengre. Sexleketøy har ingen virkning, jeg trenger en mannekropp. Så er det dilemmaet mitt. Har snart hvert singel i et år. Jeg har ingen ønsker å finne meg en partner. Men så er jeg ikke typen som ligger med noen jeg ikke kjenner. Har vært inne på tanken om å skaffe meg en pulevenn, men så er det typisk meg å bli forelsket. Vet ikke hva jeg skal gjøre, for tror ikke jeg klarer å holde meg i tøylene så mye lengre, hehe. Dette er faktisk et stort problem for meg, for det går utover min evne til å konsentrere meg om studiet mitt. Er redd jeg kommer til å gå på en smell snart. Utrolig hvor mye noe slikt kan påvirke en.
Gjest Anjelika Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Hehe.. jeg føler med deg. Men du er ikke den første som kommer her og klager på at du savner mannekropp, men ONS eller pulevenn skal man ikke ha og noen kjærester er heller ikke rundt hjørnet. Så da er det ikke så mye mer å si enn.. jaja!
<CupCake> Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Kan vel forvente et nakkskudd fra noen any minute nå men.. Har du tenkt på å kanskje ha flere enn EN pulevenn? Hvis du lett faller for noen så kan det være en ide ettersom din konsentrasjon da vil være satt på flere enn en person? I tillegg kan du forsåvidt få deg en/flere pulevenner som du ikke gjør noe annet med enn akkurat det - ikke prøv å bli kjent med han/dem mer enn de som trengs og ikke tilbring natta osv.. Hvis det bare er sex du vil ha så burde jo ikke det være noe problem..
Gjest ts Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Kan vel forvente et nakkskudd fra noen any minute nå men.. Har du tenkt på å kanskje ha flere enn EN pulevenn? Hvis du lett faller for noen så kan det være en ide ettersom din konsentrasjon da vil være satt på flere enn en person? I tillegg kan du forsåvidt få deg en/flere pulevenner som du ikke gjør noe annet med enn akkurat det - ikke prøv å bli kjent med han/dem mer enn de som trengs og ikke tilbring natta osv.. Hvis det bare er sex du vil ha så burde jo ikke det være noe problem.. Det var faktisk ganske smart. Kanskje jeg skal prøve det. Kommer nok til å sove over, for ingenting er bedre enn å ha en mann holdende rundt seg hele natten Må bare finne disse vennene da, er kresen av meg og må finne en som jeg har god kjemi med og som er ute etter det samme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå