laperla Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Hei, Nå skal jeg jaggu prøve å vokse legger og lår... Hjelp. Funker disse nye fra Veet? Tips? Det står at den skal fungere på korte hår, fra 2-4 mm. Hvor lenge må jeg "spare"? Jeg er vant med å barbere bena hver dag. Tenkte forresten å varme stripsa med føner, etter tips fra en venninne.
Mari90 Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 jeg vokset nettopp leggene med de vanlige stripsene til veet, funker det ihvertfall! da gjør sikkert de nye det og, tenker jeg:P sparte vel i en uke give or take, ikke gøy altså.... men blir verdt det, suger å shave konstant! er mye bedre å bruke føner til å varme stripsene ja, føler at jeg får bedre resultat av det
laperla Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2010 jeg vokset nettopp leggene med de vanlige stripsene til veet, funker det ihvertfall! da gjør sikkert de nye det og, tenker jeg:P sparte vel i en uke give or take, ikke gøy altså.... men blir verdt det, suger å shave konstant! er mye bedre å bruke føner til å varme stripsene ja, føler at jeg får bedre resultat av det Takk for svar:) En hel uke?! Jeg som tenkte at jeg muligens kunne strukket meg til den 3.dagen...?
Mari90 Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Det er mine legger da:) du kan jo se det an, jeg pleier å vokse når de er sånn ca 4 mm, det tar vel litt under en uke for meg... tror jeg? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå