Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har vært inne på Chepsmells eller hva siden heter og jeg merka at det var veldig billig produkter der. Jeg er ute etter nye gode renseprodukter men å kjøpe det i salong er jo svindyrt! Det har jeg overhode ikke råd til. Men det jeg lurer på er om produktene er ekte? Jeg vet at det mye som er fake der ute. Jeg vil ikke gå i fella å kjøpe fake produkter. Det er bortkasta penger. Så jeg må være 100% sikker før jeg kjøper. Håper noen kan gi meg svar
Lilandry Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har bare opplevd å fått ekte produkter der iallefall!
Frua Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 ofte er det billig pga at produktene nærmer seg "best før dato" eller at produsenten har bytta utseende på produkter. Det kan være grunnen til at det er så billig. Produktene jeg har bestillt derfra har vært ekte.
Nausicaä Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Har handlet et par ganger derfra og er fornøyd med produktene. Det jeg har kjøpt, både parfyme og hudpleie er ekte vare. De får inn nye produkter også, så ikke alt kan "nærme seg 'best før dato'".
Frua Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Har handlet et par ganger derfra og er fornøyd med produktene. Det jeg har kjøpt, både parfyme og hudpleie er ekte vare. De får inn nye produkter også, så ikke alt kan "nærme seg 'best før dato'". Kan være flere grunner også da. produkter fra konkurssalg, usynelig produksjonsfeil på etiketter , paller som har veltet som ikke kan selges i salong osv...
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Oki da er produktene ekte da. Ville bare være sikker. Men selger de produkter som har gått ut på dato mener du? best før dato?
Nausicaä Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Kan være flere grunner også da. produkter fra konkurssalg, usynelig produksjonsfeil på etiketter , paller som har veltet som ikke kan selges i salong osv... Ja, selvfølgelig. Det er jo slike grunner som gjør at de har mulighet til å selge produktene billig. Pluss for eksempel at de kjøper inn produkter for å selges i et land der produktene selges billigere pga bnp, og så selger de dem i land som har høyere bnp. Det samme som strawberrynet altså. Ja. Produktene er ekte. Det kan hende de har "gått ut på dato", men om de ikke har blitt dårlige har det jo ikke noe å si. De blir jo oppbevart noen lunde ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå