Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken kjøkkenleverandør anbefaler/anbefaler ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nettopp valgt leverandøren Crown. Nå har vi nettopp bestemt oss da. Men tegning og planløsning de kom opp med var utrolig flott. Så imorgen gir vi nok beskjed om at vi går for tilbudet deres. (men himmel så dyrt det er å skifte kjøkkken da...)

Skrevet

Jeg anbefaler at du velger den leverandøren som kan levere den stilen du ønsker på kjøkkenet ditt.

Der jeg jobber har vi rene linjer og skandinavisk stil, men det kommer stadig kunder som vil ha bonderomantikk, snirkler og utskjæringer. Jeg forklarer at jeg kan ikke levere den stilen til dem, men de ønsker alikevel tilbud på kjøkken som de aldri kommer til å kjøpe. Merkelig :klø:

Gjest Bianca26
Skrevet

Hvilken kjøkkenleverandør anbefaler/anbefaler ikke?

IKEA!!!! :danse:

Gjest Constanze
Skrevet

Jeg valgte HTH som kjøkkenleverandør og er utrolig fornøyd med alt.

Skrevet

IKKE velg Designa!

Det var så utrolig mye som manglet og det tok en evighet å få det..

Skrevet

Drømmekjøkkenet har fantastiske kjøkken!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

IKKE velg Designa!

Det var så utrolig mye som manglet og det tok en evighet å få det..

Vi valgt Designa og er kjempefornøyd!!

God hjelp til å få designat kjøkken med den stilen vi ønsker, kjapp levering og kjapp montering. Kjøkkenet er av god kvalitet og har holdt seg fint i de 6 årene vi har hatt det til nå. Men som en sier over her, så kommer det jo an på om de har den stilen du ønsker på kjøkkenet.

Skrevet

Vi har nettopp bestilt crown kjøkken, kjempeservice og godt tilbud (25 % på "møblene" og gratis montering.) Gleder meg til høsten og nytt kjøkken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...