Purre Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 VI skal modernisere kjøkkenet vårt, dvs røske ut alt det gamle og sette inn nytt kjøkken. Pr i dag har vi en fungerende komfyre, som vi lurer på om vi skal ta med oss. Alternativet er å legge opp til integrerte hvitevarer. Vi er veldige i tvil, kostnadene er jo større med integrerte hvitevarer, men det er jo vanskelig å bytte til det senere. Noen råd for og imot? Hva har dere/ville dere valgt?
Octavia Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Vi renoverte kjøkkenet, men komfyren vår var for god til å kastes, og vi beholdt den. Da den røyk, kjøpte vi ny benkeplate og skap til komfyren, og vips hadde vi det integrert. Må sies at komfyren var i et område med lite benkeplate rundt, slik at det ikke var store kostnaden. Samme med oppvaskmaskinen, beholdt den gamle til den røyk, byttet til ny fullintegrert med frontdeksel. Endret 7. juni 2010 av Octavia
Pjukset Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Jeg ville helt klart gått for integrerte hvitevarer, ihvertfall oppvaskmaskin og komfyr. Jeg tror det lønner seg ved et evnt salg også. Men så avhenger det av hvor mye penger dere har til rådighet, og om dere har åpen/lukket kjøkkenløsning. Jeg hadde kanskje ikke vært så nøye på det hvis det ikke var åpen løsning.
ToveM Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Vi holder på og skal pusse opp vårt kjøkken, og var og fikk priser idag. Vi bestemte oss for å beholde våre hvitevarer. Alt vi har er i stål og bare et par år gammelt. Blir litt for ille å bytte de ut allerede.
Gjest Constanze Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Hos meg er alt integrert på kjøkken og jeg må si at jeg er kjempeglad for at jeg valgte dette. Kombiskapet er integrert så det ser ut som det er en del av kjøkkeninnredningen, virkelig stilig. Har stekeovn integrert i høyskap, oppvaskmaskinen er også helt integrert .. Det er dyrt - men dersom dere har råd så anbefaler jeg fullt integrerte hvitevarer.
FruFryd Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Vi har også integrerte hvitevarer. Vi måtte ha nye uansett, så da var valget enkelt. Jeg synes det er penest, og gir en fin helhet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå