*Mocca* Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Men jeg har bare fornavnet... har søkt og lett, men jeg finner han ikke... Skulle så gjerne tatt kontakt med han, prøvd noen av de med lignende navn(et spesielt fornavn) på facebook, og spurt generelt, men ingen treff foreløpig. Hadde så lyst til å gå bort til han igjen da vi sto på kaia da vi var kommet i land, men turte ikke. Kunne tenkt meg å holde kontakt med han videre, for å se om vi hadde mer felles... Rart, men det gjør rett og slett vondt i hjertet å vite at jeg kanskje aldri vil se han igjen... En kjekk svensk mann som var på Crown of Scandinavia 4-6 juni.... Oslo-København.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Oi! Jeg har vært i en veldig ligendende situasjon. Var på ferge fra Sverige til et annet land, der jeg møtte en kjekk svenske. Vi pratet og danset på båten. Så han i ankomstbyen neste dag, men var for sjenert til å gå bort. Visste fornavnet hans, og ble smådesperat etter å finne han. Ringte til fergeselskapet (jada!), men selvfølgelig kunne de ikke gi informasjon om han. Dette er 8 år siden (jeg var 16), og jeg er overbevist om at han var min 'the one'. Har i ettertid sjekket facebook, men han har et veldig vanlig navn, så det er helt umulig å finne han. Så det blir med drømmene
*Mocca* Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2010 "Min" har ikke en fryktelig vanlig fornavn, tror jeg... håper jeg da. Vet ikke er Ante et veldig vanlig navn? Han er svensk tømrer bosatt i Oslo ettersom jeg husker.... hvis noen skulle kjenne igjen noen de vet om så send meg en PM.
*Mocca* Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2010 skattelisten, gulesider Prøvd gule sider, men ikke skattelistene så det kan jeg teste ut.
*Mocca* Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2010 Klarer virkelig ikke finne noen der heller... han er 29 sa han...
Berentsens Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Klarer virkelig ikke finne noen der heller... han er 29 sa han... I følge skattelistene finnes det en Ante i Oslo som er 29...
*Mocca* Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2010 Ah, men ser ut som han stammer fra en annen kommune... og vil ikke si at det er noe svensk over resten av navnet?
*Mocca* Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2010 Så altså hvis noen kjenner til; en svensk tømrer, bosatt i Norge, som er 29 år(mener jeg han sa) som heter Ante. barbert hode(antar jeg), ok kropp , og tatovering(er). Som var i Danmark(aner ikke om de var i land eller ikke) 4-6 juni, altså helgen som var. og med en guttegjeng, mulig det var firmatur. Send meg en PM, så ser vi...
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2010 #10 Skrevet 8. juni 2010 Men.. sa han ikke hvor i Norge han oppholder seg? Navn på firma han jobber i? Har du vurdert å spørre fergeselskapet?
*Numi* Skrevet 8. juni 2010 #11 Skrevet 8. juni 2010 Så altså hvis noen kjenner til; en svensk tømrer, bosatt i Norge, som er 29 år(mener jeg han sa) som heter Ante. barbert hode(antar jeg), ok kropp , og tatovering(er). Som var i Danmark(aner ikke om de var i land eller ikke) 4-6 juni, altså helgen som var. og med en guttegjeng, mulig det var firmatur. Send meg en PM, så ser vi... Søkte litt på FB og sendte deg en PM.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2010 #12 Skrevet 8. juni 2010 MEN SI FRA TIL OSS OM DU FINNER HAM DA.... Ellers sitter jeg i tråden hele ferien og lurer på om det ble noe...
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #13 Skrevet 8. juni 2010 Hm.. det der hørtes utrolig ut som min kjæreste!
Gjest romantiker Skrevet 8. juni 2010 #14 Skrevet 8. juni 2010 Men jeg har bare fornavnet... har søkt og lett, men jeg finner han ikke... Skulle så gjerne tatt kontakt med han, prøvd noen av de med lignende navn(et spesielt fornavn) på facebook, og spurt generelt, men ingen treff foreløpig. Hadde så lyst til å gå bort til han igjen da vi sto på kaia da vi var kommet i land, men turte ikke. Kunne tenkt meg å holde kontakt med han videre, for å se om vi hadde mer felles... Rart, men det gjør rett og slett vondt i hjertet å vite at jeg kanskje aldri vil se han igjen... En kjekk svensk mann som var på Crown of Scandinavia 4-6 juni.... Oslo-København. Ring til ferjeselskap - de har nok navnet hans, er sikkert den eneste 29 år som heter ante,
*Mocca* Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #15 Skrevet 8. juni 2010 Men.. sa han ikke hvor i Norge han oppholder seg? Navn på firma han jobber i? Har du vurdert å spørre fergeselskapet? Jo han oppholder seg i Oslo mener jeg å huske. Nevnte firmaet han jobber i men jeg husker det ikke... MEN SI FRA TIL OSS OM DU FINNER HAM DA.... Ellers sitter jeg i tråden hele ferien og lurer på om det ble noe... Det skal jeg garantert gjøre! Hm.. det der hørtes utrolig ut som min kjæreste! Oida, håper det ikke er det, for begges del... Send meg en PM så kan vi finne det ut. Ring til ferjeselskap - de har nok navnet hans, er sikkert den eneste 29 år som heter ante, har vurdert det, men er usikker på om de gir ut den typen informasjon.... Har fått et tiås på PM nå som jeg skal sjekke ut... Håper jeg finner han for det gjør helt vondt i hele kroppen bare av å tenke på han.
sebra Skrevet 8. juni 2010 #19 Skrevet 8. juni 2010 Jeg prøvde å søke litt jeg og hehe...men fant ingenting...du får ha lykke til da og oppdatere =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå