Gjest Primula Skrevet 22. september 2003 #1 Skrevet 22. september 2003 Ja, jenter, hva syns dere om den svenske ungkaren da? og om sammenslåingen i det hele tatt? Syns den svenske så litt slesk ut jeg..ingenting mot Max i allefall. Og det skuffer meg at de norske jentene ble så sure over å bli sammenslått. Ingen blide fjes der i gården nei..
Arwen Skrevet 22. september 2003 #2 Skrevet 22. september 2003 Var også skuffet over de norske jentene. Pottesure, ser ikke bra ut på TV nei Jeg likte ikke den svenske ungkaren med en gang, men likte han bedre når programmet var slutt
Midnattsol Skrevet 22. september 2003 #3 Skrevet 22. september 2003 Jeg likte ikke den svenske ungkaren med en gang, men likte han bedre når programmet var slutt Jeg også!
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2003 #4 Skrevet 22. september 2003 Dette var den først episoden jeg har sett. Fy, så sure de ble ja, flaut!
Ridder Reddik Skrevet 22. september 2003 #5 Skrevet 22. september 2003 Syns sammenslåinga var en utrolig dum idé, jeg. Skjønner godt at de ble sure. Dessuten kan ikke den svenske ungkaren måle seg med Max!!! :x
Gjest care Skrevet 23. september 2003 #6 Skrevet 23. september 2003 unnskyld at jeg sier det: men han var trasig. Den norske ungkaren er da mye mer mann :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå