mummimamma Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Jeg hadde en ONS i helga med en mann jeg har vært interessert i en stund. Han liker meg også og har spurt tidligere om vi skal gå hjem sammen, men det har ikke passet og han har akkurat avsluttet noe med en annen. Han kjørte meg hjem, men vi avtalte ikke eller snakket om noe mer treff. Jeg sendte en mld utpå lørdagen og takket for en moro og deilig natt og formiddag, og spurte om han ville gjøre det igjen. Da får jeg et svar jeg ikke er helt fornøyd med; Tror d er bra Og det var svaret, ikke at det var hyggelig, ikke takk for i går, bare; Tror d er bra Må legge til at han var veldig bra, men han kom ikke helt i mål men det var dagen derpå og han er ikke akkurat helt ung. Jeg tenker at siden han ikke fikk det helt til så vil han ikke mer og kanskje mener at det er min "feil" at han ikke fikk det til. Dette er en mann jeg kjenner litt og vi har møtt hverandre ute og flørtet mange ganger. Han er også en god venn til min bror. Jeg ble litt skuffet over svaret hans.
Gjest Pet Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Jeg ble litt skuffet over svaret hans. Det hadde jeg blitt også. Han kunne godt ha gitt deg et hyggeligere svar enn den fjortis-meldingen der. Jeg synes uansett at sms er en utrolig dårlig og utilfredsstillende måte å kommunisere på når det er følelser med i bildet. SMS egner seg egentlig bare til korte, nøytrale beskjeder. Jeg hadde ringt i stedet, men nå er jo det for sent for deg. Men er enig i at dette var dårlig av ham, ja.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Dette er risikoen man tar med å ha ONS. Det må du jo ha forstått selv også, siden du faktisk kaller det en ONS?
mummimamma Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2010 Jeg hadde ikke kalt det en ONS hvis jeg hadde fått et annet svar og vi hadde fortsatt :)Det ble jo automatisk det etter det svaret.
Frk Snasen Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Ville tolket det som: "Tror det holder nå". Hadde ikke sendt han flere sms. Er han interessert så kommer han. Endret 7. juni 2010 av Frk Snasen
addict Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Samboeren min var "sosialt tilbakestående" når det gladt sms. Jeg fikk bare enstavede ord i retur og forkortelser og aldri noen smilyer eller samtale utav det. MEN det var bare fordi han ikke er så "gira" på å skrive sms og slikt. Han var jo egentlig kjempeinteressert. Men, jeg ville kanksje tolket denne som Frk Snasen over her. At han mener det holder. Om han egentlig mener noe annet så kommer han nok til å ta kontakt uansett det gjorde min!
Djungelvrål Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 når menn får det de vil tidlig er de borte fortere en svint. blir sjelden forhold ut av ONS
Inx Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 når menn får det de vil tidlig er de borte fortere en svint. blir sjelden forhold ut av ONS Ikke mye sjeldnere enn at det blir forhold ut av en date
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 Ville ALDRI sendt en melding til en mann etter ONS. Da ringer man om man er intressert (eller møter hverandre i virkeligheten, helst) ellers ender man opp i situasjoner som denne. Jeg vet ikke om jeg ville tolka svaret hans som "det holder nå, ellers takk" eller som "ja, det var bra sex, vi kan gjenta det" Glem han her, om du ringer ham nå virker du jo helt desp. Finn en annen og lær deg hvordan man kommuniserer best mulig
Djungelvrål Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 Menn løper når de får sex første kvelden..dette er noe jeg trodde "alle" skjønte. Jakten er tidlig ferdi, byttet er nedlagt og spenningen er over.
addict Skrevet 7. juni 2010 #11 Skrevet 7. juni 2010 Menn løper når de får sex første kvelden..dette er noe jeg trodde "alle" skjønte. Jakten er tidlig ferdi, byttet er nedlagt og spenningen er over. Ikke min erfaring, har ikke klart å "riste av meg" noen av mine "ONS"
Frk Snasen Skrevet 7. juni 2010 #12 Skrevet 7. juni 2010 Menn løper når de får sex første kvelden..dette er noe jeg trodde "alle" skjønte. Jakten er tidlig ferdi, byttet er nedlagt og spenningen er over. Hahaha... dette er tydeligvis hva du opplever, men mange andre her som opplever det stikk motsatte.. Og; hva sier så det?
Djungelvrål Skrevet 7. juni 2010 #13 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Da er dere jenter sjeldne. Jeg har nesten ikke hatt ons men har hauger med venninder som har det, blir aldri noen forhold utav noen av liggene de har hverfall. Hva sier så det??? Morsom jente du snasimasi Endret 7. juni 2010 av Vinnie
snixy Skrevet 7. juni 2010 #14 Skrevet 7. juni 2010 Hvis han er trønder betyr det; tror det er nok nå, som flere har sagt før meg:) vi sier trur d e bra om vi er mette og får tilbud om påfyll feks;)
Steinar40 Skrevet 8. juni 2010 #15 Skrevet 8. juni 2010 Hahaha... dette er tydeligvis hva du opplever, men mange andre her som opplever det stikk motsatte.. Og; hva sier så det? Tja, sikkert ikke vanskelig å finne mannfolk som er ute etter uforpliktende og gratis sex. Bedre enn å måtte betale for det selvfølgelig.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. juni 2010 #16 Skrevet 8. juni 2010 Angående ONS/menn som stikker-debatten tror jeg det spørs hvilke signaler både kvinne og mann sender ut. Jeg vet om mange forhold som har utviklet seg etter ONS, men jeg vet også om mange ONS som bare blir ONS. Jeg vet dermed at de bastante påstandene til Vinnie ikke er sanne for min egen del, og andres del.
Frk Snasen Skrevet 8. juni 2010 #17 Skrevet 8. juni 2010 Tja, sikkert ikke vanskelig å finne mannfolk som er ute etter uforpliktende og gratis sex. Bedre enn å måtte betale for det selvfølgelig. You don't say?
Steinar40 Skrevet 9. juni 2010 #18 Skrevet 9. juni 2010 (endret) You don't say? I do say so Egentlig er det merkelig at noen føler seg mer attraktive av å ha ONS eller å ha en såkalt knullekompis (direkte vulgært uttrykk i seg selv). I virkeligheten dreier det seg faktisk bare om å bli utnyttet - eller å la seg bli utnyttet - av et annet egoistisk individ. Endret 9. juni 2010 av Steinar40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå