Gjest Mona Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Kvise/vortelignende ting i underlivet. Fikk beskjed hos gynekologen at dette var helt vanlig, og gikk vekk av seg selv. Gynekologen sa også at det kan sammenlignes med en influensa, for det er ikke en kjønnssykdom. Men jeg fikk ikke barbere meg før det var helt vekk..Nå som bikinisesongen er her Det fantes ingen behandling mot dette heller Må bare være tålmodig.. Finnes det noen kjerringråd der ute??? Eller noen som aner hvor lang tid det tar før de forsvinner?
Lista Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Hvis du mener "kuler" under huden som kan bli ømme og vonde og som det komme puss ut av, så vet jeg hva du snakker om. Er veldig plaget av slike og det begynner å bli et stort problem for meg. De etterlater seg et pigmentert arr og flere synes på innsiden av lårene når jeg har på bikinitruse. Forferdelig skjemmende Endret 7. juni 2010 av soenes
Gjest Mona Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Nei, dem er ikke slik. Er på en måte som vanlige kviser, i mens noen ser ut som kjempe små vorter.. Har du vært hos gynekolog/lege?
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Det kommer av barberinga. Det er hårsekker som har fått infeksjon. Da er de hvite og ser ut som små kviser. Dumme meg, som liker å pelle på alt klarer ikke å la dem være alene heller...-_- De er der du har hår ikke sant, ikke inni, men oppå og på bikinilinjen mellom beina?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå