Gjest trist Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Det er nå snart 8 måneder siden jeg og x-en min slo opp. Det var han som slo opp med meg vell og merke over facebook chatten (ja jeg er veldig forbanna på måten han gjorde det på). Etter bruddet har jeg hatt store problemer med å komme over han og vær dag er en stor kamp. Jeg gråter, er stille og lukker meg selv inne. Jeg har sluttet å prate med folk om hvordan jeg har det fordi jeg merket at de gikk lei. Min bestekompis sa at han ikke ville høre mer om han og det var vell da alt gikk rett vest. Jeg savner han så ubeskrivelig mye og jeg har det utrolig vondt uten han. Vi snakket en del etter bruddet og han sa at han kanskje angret etter noen uker, men så ble det ikke noe av allikevel. Vi snakket innimellom helt til jeg brøt kontakten i ca. 3 måneder. Etter det begynte vi å snakke et par ganger, men nå denne siste tiden vil ikke han prate med meg. Han har fått seg ny dame og jeg ligger her og griner meg i søvn hver eneste natt for han skal liksom være min. Det er godt over 1 måned siden vi pratet sist og jeg har ved flere anledninger prøvd å få tak i han uten hell. Han ignorere meg. Det er vondt og vite at han er lykkelig sammen med en annen jente. De har vell kjent hverandre rundt 2 nå og har vert sammen i 4 uker eller noe. Jeg liker ikke at han fant en ny en så fort. Meg og han holdt på i 8 måneder før vi ble sammen og var sammen i 9 måneder også kommer han her og kjenner en i et par uker før de blir sammen. Jeg vil ikke mer, jeg har det vondt og alt jeg vil ha er han. Vi skulle flytte sammen, reise på ferie, det var så mye vi hadde planlagt. Jeg elsker han så utrolig mye.
Gjest fireflies Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Vi har vel alle vært der, vi vet vel alle hvor vondt det er, og hvor meningsløst det er å få høre at "det finnes flere fisker i havet" og "det vil gå over etterhvert". Begge deler er sant, men hva hjelper det deg akkurat nå? Det eneste rådet jeg kan komme med, er at du må komme deg ut. Dra på byen, drikk deg full, dans, ha det gøy sammen med gode venner. Dra til frisøren, kjøp deg noe fint som du egentlig ikke har råd til å unne deg, spis sjokolade, gjør ting som generelt kan gjøre deg glad. Det er det eneste som hjelper - å komme seg ut med gode venner og få andre ting å tenke på. Du må føle at du lever igjen, ikke grave deg ned under dyna med han i tankene. Det løser ikke noe, det gjør bare alt vondt verre.
Mir Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Passer du på å gjøre ting på fritiden ? Ja, det kan være vanskelig å komme seg ut, og du kan tenke at "nei hvorfor skal jeg det, jeg tenker jo bare på ham hele tiden", men hvis du ikke gjøre noe så synker du bare dypere og dypere ned i den triste tilværelsen. Du MÅ hjelpe deg selv på vei, selv om det er et tiltak. Han har jo tydligvis vist at han ikke var en så knakanes fin kar 1. Han slo opp på facebook 2. Han ignorerer deg 3. Han har fått seg ny kjæreste Og ja, det er ingen artig situasjon du er i. Ofte hvis man klarer å føle mer sinne istedet for tristhet så kan det hjelpe. Det at han ignorerer deg er nok fordi han ikke ønsker mer kontakt, han har fått ny kjæreste og han er nok glad i henne. Det er mange vonde avslutninger på forhold og man kan føle at man var ment til å være sammen, men over tid så ser man at det ofte var til det beste. Jeg tror det er bra at kompisen din sa at han ikke orket å høre mer om han, for til tross for hvor mye du har snakket om det med andre, så har du jo ikke blitt bedre? Du får han ikke tilbake nå uansett hvor mye du ligger under dyna. Det finnes mange andre menn, og selv om akkurat nå så tenker du at : ingen er bedre enn han (ja, fordi vi har alle her hatt disse tankene) så vil det en dag komme en fyr som er så flott og ålreit at denne karen går rett i glemmeboka. Det lover jeg deg! Nå, kom deg ut, gå deg en tur, putt musikk i ørene, besøk venner, dra på en helge-tur eller weekend til en storby, ha jentekveld med sex og singelliv og spis god mat! Slett nummeret hans eller lagre det som IDIOT.. Om du ikke orker å hjelpe deg selv så kommer du til å sitte der med snørrkluten i evigheter.
Gjest trist Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Jeg prøver så mye jeg kan. Er ute med venner, prøver å flørte med andre gutter og alt det der, men hver gang jeg kommer hjem og skal legge meg for natten kommer alt tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå