Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoho:

For noen hysteriske kvinnfolk dere er!! :fnise: Men dere er jo så søte også, da... :rodmer:

Nei, bare vært litt busy idag, ingenting er på gang...;)

Kokos: jeg hørte om besøket! Ser ut som om det blir tur på folket, gitt! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo klart vi blir gærne når vi ikke hører fra deg! :fnise: Men du er vel såpass real at du holder deg til køen, formoder jeg? :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GUNS skrev (På 31.1.2011 den 22.37):

Det er jo klart vi blir gærne når vi ikke hører fra deg! :fnise: Men du er vel såpass real at du holder deg til køen, formoder jeg? :Nikke:

Tja...vi får nå se! :ler:

Alt bra med deg? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bra med meg :Nikke: Ja, bortsett fra dette: Hadde noen forunderlige smerter i sted, det stakk nederst i magen, litt over skambenet, jeg klarte ikke rette opp ryggen min, og det var vondt å gå, spesielt når jeg tråkket ned på høyre foten min :klo: Så jeg sto i 15 minutter midt på kjøkkengulvet, fordi jeg ikke turte/klarte å flytte meg! Det gikk over da, og nå har jeg bare (j*vlig) vondt i korsryggen. Jippi :ironi: Men for å se det på den lyse siden; jeg tror kanskje det kan være modning på gang! Godt å få klage litt når det ikke er noen å klage til her hjemme :fnise:

Hvordan er formen din da? Har du hatt en fin dag? :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GUNS skrev (På 31.1.2011 den 23.22):

Alt bra med meg :Nikke: Ja, bortsett fra dette: Hadde noen forunderlige smerter i sted, det stakk nederst i magen, litt over skambenet, jeg klarte ikke rette opp ryggen min, og det var vondt å gå, spesielt når jeg tråkket ned på høyre foten min :klo: Så jeg sto i 15 minutter midt på kjøkkengulvet, fordi jeg ikke turte/klarte å flytte meg! Det gikk over da, og nå har jeg bare (j*vlig) vondt i korsryggen. Jippi :ironi: Men for å se det på den lyse siden; jeg tror kanskje det kan være modning på gang! Godt å få klage litt når det ikke er noen å klage til her hjemme :fnise:

Hvordan er formen din da? Har du hatt en fin dag? :)

:klemmer:

Yikes! :haar::troest: Ja, vi får satse på at det er modning på gang, da! :jepp: Har en del mensmurringer selv og noe nedpress....

Bare klag i vei! Det er derfor vi er her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
  Sequax skrev (På 31.1.2011 den 22.22):

Kokos: jeg hørte om besøket! Ser ut som om det blir tur på folket, gitt! :Nikke:

Ja, fikk se noen bilder og hørte det ble all inclusive til og med. Tenker de skal ha det godt der ja! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med KG for tiden?! :sur: Error error error....

Takk jenter, dere er så søte! :hjerte:

Får jeg posta dette innlegget, da, mon tro? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokos: Trur du de gærne foreldrene våre skal kose seg på tur, eller? Har sett bilder fra hotellet og området rundt...*bare litt misunnelig*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...