Gjest Gaby Skrevet 27. januar 2011 #1881 Del Skrevet 27. januar 2011 Sequax kjenner igjen et par baller når hun ser dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #1882 Del Skrevet 27. januar 2011 Sequax kjenner igjen et par baller når hun ser dem Yes, ma'am! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 27. januar 2011 #1883 Del Skrevet 27. januar 2011 Så utsulta på baller at jeg sikkert kunne forvekslet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #1884 Del Skrevet 27. januar 2011 Så utsulta på baller at jeg sikkert kunne forvekslet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 27. januar 2011 #1885 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Hvis mini her i huset er en jente, så lurer jeg dypt og inderlig på hva som dingla mellom beina hans da Så herlig beskjed å få fra jordmor da, vi får håpe hun har rett! Endret 27. januar 2011 av Blåmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 27. januar 2011 #1886 Del Skrevet 27. januar 2011 Jordmor sa forresten at siden jeg er høy kan jeg få en enklere fødsel enn damer som er bittesmå pga større bekken! Jeg er bare usle 158 cm høy jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. januar 2011 #1887 Del Skrevet 27. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 27. januar 2011 #1888 Del Skrevet 27. januar 2011 Åh. Herlige nyheter da Nå er du snart MAMMA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 28. januar 2011 #1889 Del Skrevet 28. januar 2011 Dette er en hilsen til mamma'n min fra meg jeg ligger inni magen din og lengter etter deg - for selv om vi er nærme nå, så gleder jeg meg til å se deg smile søtt til meg og kose når jeg vil. Det blir i lengste laget å vente sånn, jeg vet men tenk - for meg har dette vært en diger evighet! For deg er ni små måneder en brøkdel av ditt liv mitt liv har ikke startet det, et rart alternativ... Å mamma'n min, jeg gleder meg. Det kiler inni meg! Tenk, om no'n små små dager så skal jeg treffe deg! Jeg kjenner dine lyder, jeg kjenner stemmen din og om no'n små små dager skal du få høre min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. januar 2011 #1890 Del Skrevet 28. januar 2011 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. januar 2011 #1891 Del Skrevet 28. januar 2011 :rødme: Argh! Nei! Sånn, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. januar 2011 #1892 Del Skrevet 28. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 28. januar 2011 #1893 Del Skrevet 28. januar 2011 God morgen, kjære Sequax, Hans og lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 28. januar 2011 #1894 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvordan er det med Hans? Tror jeg har fått besøk av Hans' søsken, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #1895 Del Skrevet 28. januar 2011 Hei på dere! GUNS: Hans Majestet sitter fortsatt på tronen, men er ikke like prominent... Kadust: Å, nei!! Har du fått besøk av Hermine, Herman og Harry?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #1896 Del Skrevet 28. januar 2011 Dette er en hilsen til mamma'n min fra meg jeg ligger inni magen din og lengter etter deg - for selv om vi er nærme nå, så gleder jeg meg til å se deg smile søtt til meg og kose når jeg vil. Det blir i lengste laget å vente sånn, jeg vet men tenk - for meg har dette vært en diger evighet! For deg er ni små måneder en brøkdel av ditt liv mitt liv har ikke startet det, et rart alternativ... Å mamma'n min, jeg gleder meg. Det kiler inni meg! Tenk, om no'n små små dager så skal jeg treffe deg! Jeg kjenner dine lyder, jeg kjenner stemmen din og om no'n små små dager skal du få høre min. Så herlig dikt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 28. januar 2011 #1897 Del Skrevet 28. januar 2011 ...jeg trodde du hadde havnet på føden jeg! Var nesten bombesikker! Men siden Pingting har vært her uten å si noe, så hadde jeg jo en mistanke om at du bare har et liv utenom KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #1898 Del Skrevet 28. januar 2011 ...jeg trodde du hadde havnet på føden jeg! Var nesten bombesikker! Men siden Pingting har vært her uten å si noe, så hadde jeg jo en mistanke om at du bare har et liv utenom KG Neida...har ikke så mye liv utenom KG om dagen, men når kjæresten er hjemme blir jo han prioritert, da... Har skikkelig nedpress idag, men jeg har sagt klart fra til lille C at han ikke får komme på kvelden. Han må vente til mamma og pappa er friske og opplagte etter en god natts søvn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 28. januar 2011 #1899 Del Skrevet 28. januar 2011 Neida...har ikke så mye liv utenom KG om dagen, men når kjæresten er hjemme blir jo han prioritert, da... Har skikkelig nedpress idag, men jeg har sagt klart fra til lille C at han ikke får komme på kvelden. Han må vente til mamma og pappa er friske og opplagte etter en god natts søvn! Det skjønner jeg godt Jeg håper Lillemor kommer på natten jeg, vet ikke helt hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #1900 Del Skrevet 28. januar 2011 Det skjønner jeg godt Jeg håper Lillemor kommer på natten jeg, vet ikke helt hvorfor Joda, han kan godt komme på natten...men da får jeg begynne å få rier på kvelden og innlosjere meg trygt og godt på sykehuset! Skal ikke ha noe av at vannet går midt på natta og hui og hast med trøtte tryner innover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå