Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg trodde hemorroider var sånt bare gamliser fikk jeg, men legen kunne faktisk fortelle meg at det er mye, mye vanligere hos unge folk. Jaja. Folk går jo ikke akkurat rundt og skryter av det... :sjenert::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du sier det. Det gjelder alltid, altså? Uansett hva man har gjort eller sagt før..? :lur:

Tja...du må kanskje jobbe et lite hakk hardere enn øvrigheta! :ler:

Skrevet

Ææææh. :bond: Nei! :snurt:

(men jeg må ærlig innrømme at dersom hemorroider er det verste som skjer i løpet av graviditeten min skal jeg bli glad. :sjenert: )

Skrevet

Har ingen gode råd å komme med når det gjelder hemoroider, bare ser for meg at det er forferdelig vondt. En :blomst: til deg som er tøff!

Skrevet

Tja...du må kanskje jobbe et lite hakk hardere enn øvrigheta! :ler:

Hva? Hvorfor det? :sukk:

Skrevet

Takk, Blåmor!

Og, folkens: det skrives HEMOROIDER. ( hilsen ei som har sett det ordet 1000 ganger i 1000 forskjellige artikler idag....:dry: )

Skrevet

Hva? Hvorfor det? :sukk:

Fordi du er nordlending, vel!! :dåne:

Skrevet

Æsj, det er på engelsk det skrives med to r-er. :dry: *flau*

Skrevet

Oi, har visst adoptert den engelske skrivemåten jeg da. :sjenert: *klapse seg selv på hånden*

Skrevet

Jeg måtte opp for å sjekke at jeg hadde stavet det riktig nå, men det hadde jeg heldigvis. Hilsen Blåmor-nazi-rettskriver

Skrevet

Bra det ikke er bare meg som er opptatt av rettskriving!

Skrevet

Dårlig rettskriving er bare helt...rævva. :erter: Merker jeg blir litt sur og sint av å lese innlegg med dårlig rettskriving og/eller punktsetting. :kjefte:

Skrevet

Er man ikke opptatt av rettskriving har man intet å gjøre i denne dagbok!! :opplyser:

;)

Skrevet

Dårlig rettskriving er bare helt...rævva. :erter: Merker jeg blir litt sur og sint av å lese innlegg med dårlig rettskriving og/eller punktsetting. :kjefte:

Vi er to om den saken!

Skrevet

Vi er to om den saken!

Tre!!

Har ei bekjent på facebook som skriver så vanvittig dårlig at jeg blir direkte flau av å lese det...Gjett hvem som skriver ca. én oppdatering i timen, da....:rolleyes:

Skrevet

Takk, Blåmor!

Og, folkens: det skrives HEMOROIDER. ( hilsen ei som har sett det ordet 1000 ganger i 1000 forskjellige artikler idag....:dry: )

Jeg skrev bare det samme som Pingu! Tenk! Lover!!

Fordi du er nordlending, vel!! :dåne:

Fælt som det skulle være noe negativt i dag.. :snurt:

Skrevet

Takk for at vi er flere! Skrivefeil smerter mitt øye og min sjel :dåne:

Skrevet

Tre!!

Har ei bekjent på facebook som skriver så vanvittig dårlig at jeg blir direkte flau av å lese det...Gjett hvem som skriver ca. én oppdatering i timen, da....:rolleyes:

Så fantastisk :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...