Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

jeg trodde hemorroider var sånt bare gamliser fikk jeg, men legen kunne faktisk fortelle meg at det er mye, mye vanligere hos unge folk. Jaja. Folk går jo ikke akkurat rundt og skryter av det... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra du sier det. Det gjelder alltid, altså? Uansett hva man har gjort eller sagt før..? :lur:

Tja...du må kanskje jobbe et lite hakk hardere enn øvrigheta! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææh. :bond: Nei! :snurt:

(men jeg må ærlig innrømme at dersom hemorroider er det verste som skjer i løpet av graviditeten min skal jeg bli glad. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen gode råd å komme med når det gjelder hemoroider, bare ser for meg at det er forferdelig vondt. En :blomst: til deg som er tøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Blåmor!

Og, folkens: det skrives HEMOROIDER. ( hilsen ei som har sett det ordet 1000 ganger i 1000 forskjellige artikler idag....:dry: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte opp for å sjekke at jeg hadde stavet det riktig nå, men det hadde jeg heldigvis. Hilsen Blåmor-nazi-rettskriver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig rettskriving er bare helt...rævva. :erter: Merker jeg blir litt sur og sint av å lese innlegg med dårlig rettskriving og/eller punktsetting. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig rettskriving er bare helt...rævva. :erter: Merker jeg blir litt sur og sint av å lese innlegg med dårlig rettskriving og/eller punktsetting. :kjefte:

Vi er to om den saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to om den saken!

Tre!!

Har ei bekjent på facebook som skriver så vanvittig dårlig at jeg blir direkte flau av å lese det...Gjett hvem som skriver ca. én oppdatering i timen, da....:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Blåmor!

Og, folkens: det skrives HEMOROIDER. ( hilsen ei som har sett det ordet 1000 ganger i 1000 forskjellige artikler idag....:dry: )

Jeg skrev bare det samme som Pingu! Tenk! Lover!!

Fordi du er nordlending, vel!! :dåne:

Fælt som det skulle være noe negativt i dag.. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre!!

Har ei bekjent på facebook som skriver så vanvittig dårlig at jeg blir direkte flau av å lese det...Gjett hvem som skriver ca. én oppdatering i timen, da....:rolleyes:

Så fantastisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...