Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Og jeg har snoka nok i andre graviditetsdagbøker til å vite hva det er... :sjenert:

Spennende! :jepp: God morgen, kvaksis! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvaksis? Kvaksen? Kvakselaksen? :overrasket:

Kjært barn har mange navn..? :blush::klem:

God morgen, jenter! :kaffekopp:

Nå inntas de sedvanlige brødskiver med leverpostei og glass med ekstra lett melk...

*ventetid*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen frøken :goodbye: Jeg har inntatt mine daglige brødskiver med trønderfår og agurk sammen med et glass oboy :nigo: Ventetid her også, og jeg synes det er kjedeliiiiiig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen frøken :goodbye: Jeg har inntatt mine daglige brødskiver med trønderfår og agurk sammen med et glass oboy :nigo: Ventetid her også, og jeg synes det er kjedeliiiiiig.

Bra vi har KG og hverandre her inne...hjelper litt på ventetiden! Har mensmurringer idag, altså..........Men kanskje det kommer av at underbuksa er et hakk for trang..? :sukk:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra vi har KG og hverandre her inne...hjelper litt på ventetiden! Har mensmurringer idag, altså..........Men kanskje det kommer av at underbuksa er et hakk for trang..? :sukk:

:ler:

:fnise: Hvem vet? Vi får bare smøre oss med tålmodighet, tror ikke vi har så mye annet valg! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får jeg låne det ikonet du brukte her om dagen, Ping...Den hvor den ene smileyen løp etter den andre med ei kølle....:ler: Har tenkt å jage underbuksa mi til gokk!! :kjefte:

Alt er traaaaaaaangt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal....være helt ærlig....Eller om jeg skal opprette et emne om det jeg er i ferd med å si som AB.... :sjenert:

Nei, skitt au! Jeg sier det her: jeg tror jeg har fått en liten hemoroide..........Gjør litt vondt i rumpa! :grine::sukk: Noen flere gravide som har fått det? Vet ikke om det er det 100 %, men har en følelse av det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, huff! Nå synes jeg synd i deg :( Jeg har vært heldig og sluppet helt unna sånt, heldigvis.

Jeg også...til nå...:sukk:

Ser for meg at jeg ligger og føder....med hemoroide som oppfører seg som blæretang...og POPPER rett i fjeset på jordmor!! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også...til nå...:sukk:

Ser for meg at jeg ligger og føder....med hemoroide som oppfører seg som blæretang...og POPPER rett i fjeset på jordmor!! :eeeh:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke-gravid som har hatt hemorroide melder seg! :goodbye:

Jeg oppdaget det ved at det kom blod på papiret etter å ha vært på do. Og var hos legen som tok en kjapp kikk (to et halvt sekund, heldigvis). Også fikk jeg noe krem og greier - men etter hva jeg har hørt er de ikke så veldig effektive akkurat. Men jeg tror det er et Hollywood-triks å bruke det for å få vekk poser under øynene (!!!). Eh.... ja. Det går over av seg selv i de aller, aller fleste tilfellene. Vet ikke helt hvordan det er for gravide, hvor fort det går og sånt, men det burde sikker o'store Google kunne fortelle deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke-gravid som har hatt hemorroide melder seg! :goodbye:

Jeg oppdaget det ved at det kom blod på papiret etter å ha vært på do. Og var hos legen som tok en kjapp kikk (to et halvt sekund, heldigvis). Også fikk jeg noe krem og greier - men etter hva jeg har hørt er de ikke så veldig effektive akkurat. Men jeg tror det er et Hollywood-triks å bruke det for å få vekk poser under øynene (!!!). Eh.... ja. Det går over av seg selv i de aller, aller fleste tilfellene. Vet ikke helt hvordan det er for gravide, hvor fort det går og sånt, men det burde sikker o'store Google kunne fortelle deg.

Jeg føler jeg har googlet meg halvt ihjel idag....:sukk: Tror jeg skal se om det forsvinner av seg selv etter fødselen. ;) Jeg får ikke noe blod på papiret, men har følelsen av at "noe" er der....:spy:

:kose: på hemorroidekvaksen.

:snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld, da, søtnosen. :hjerte::blomst:

*ønske seg besøk i dagboka si*

Man kan alltids smigre et kvaksehjerte med litt blomster! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trøste deg med at hemorroider er veldig vanlig som gravid. Har jeg lest. :fnise: Det er heldigvis hemorroidefritt her i gården enda, så sender over litt sympati til deg. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trøste deg med at hemorroider er veldig vanlig som gravid. Har jeg lest. :fnise: Det er heldigvis hemorroidefritt her i gården enda, så sender over litt sympati til deg. :kose:

Bare vent, du....kanskje hemoroidepesten banker på døra di rundt uke 37 også! :tunge1: Det kom helt over natta!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...