Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

GUNS skrev (På 22.1.2011 den 17.16):

Hva skjer her da? Youtube-filmen kommer ikke opp? Det var jo ingen problemer med det tidligere i dag :klø: Det er bare hvitt. Noen som har peiling? Jeg bruker chrome.. :sukk:

Veit ikke? :klø: Men du kan søke på "sneezing panda" på youtube! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kisskissbangbang skrev (På 22.1.2011 den 17.31):

:skratte:

Jeg mener ... Altså ...

:skratte:

Helt fantastisk, ikke sant? :ler:

God lørdag til deg, Kissen! :klem: Alt vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til deg! :klemmer:

Alt er så vel atte! Ligger på sofaen og spiser knekkebrød med nugatti for øyeblikket ( :sjenert: ), og prøver å pønske ut lørdagsmiddag. Er ganske sikker på at lillegutt vil ha burger, men jeg kan jo nesten ikke dét, da.. :sjenert: Ohwell ...

Står alt til i kvakseheimen? Så det var snakk om en mulig slimpropp, spennendespennende! Hvis du kjenner at du kanskje kunne tenke deg å utsette fødsel og sånn en stund kan jeg kanskje ofre meg og bytte med deg. Tar en for laget, bare å rope ut. ...

Tror kanskje baby har lyst på pasta med ostesaus også. Og lasagne. Og baguette med hvitløkssmør, tomatskiver og ost, stekt i ovnen. Mora heller jo mot noe sunnere, selvsagt, men han er vanskelig å stå imot. Krevende liten fyr.

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja, det er rart med disse små; de vil jo bare ha usunn mat! Som her i kveld; nå er det like før vi skal stappe innpå med nachos med ekstra ost, rømme og salsa...Men jeg hadde jo selvsagt ikke lyst på det! Jeg hadde mer lyst på halvt ihjelkokt torsk....( :gjeiper: )

ÅÅÅ, nei, du...takk for tilbudet, men jeg tror nok jeg skal føde før deg, ja! :ler:

Har ikke hatt noen slimete opplevelser siden i morges, så vi får vel se om noe er på gang eller ikke...

Nå er det dags med maaaaaaaaat!! :spise:

HA EN GOD KVELD ALLE SAMMEN!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er veldig snill som ofrer deg for lillebøll! :klemmer:

Ha en strålende lørdagskveld videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag ja :goodbye:

Her er jeg nettopp ferdig med vasking av kjøkken og gang i kollektivet, heldigvis 5 uker til neste gang ;) Nå er det vel sofaen som kaller, og et eller annet på tv ;) Hva gjør du for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinata skrev (På 23.1.2011 den 14.35):

God ettermiddag ja :goodbye:

Her er jeg nettopp ferdig med vasking av kjøkken og gang i kollektivet, heldigvis 5 uker til neste gang ;) Nå er det vel sofaen som kaller, og et eller annet på tv ;) Hva gjør du for noe?

Hei, Hinata! :hoppe:

Nå sitter jeg og læxer'n etter å ha trent bikkja...deilig med frisk luft og litt mosjon! :jepp:

Flink du har vært, da! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinata skrev (På 23.1.2011 den 14.43):

Kan jeg sniklåne bikkja di eller Sequax? *desperat etter kjæledyr* :sukk:

Hvis du ønsker en asosial schæfer med aggressive tendenser, så! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...